خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های حسن زمانی در خصوص جریمه AFC و تمدید قرارداد وینفرد شفر

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۹۸۲

زمانی اظهار داشت: مسوولان باشگاه و هواداران از عملکرد شفر رضایت دارند و تلاش می‌کنیم قرارداد وی را برای فصل آینده تمدید کنیم.

به گزارش ایلنا، حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال روند تیمی آبی‌پوشان را مثبت ارزیابی کرده و معتقد است که این تیم این روزها علاوه بر کسب نتیجه، فوتبال زیبایی را هم انجام می‌دهد. با زمانی درخصوص برد استقلال، بحث جریمه از سوی AFC ، همچنین واکنش وی درمورد مصاحبه منتظری بعد از پایان بازی و انتقاد از برخی مسوولان باشگاه همکلام شدیم.

برد خوبی را مقابل سیاه‌جامگان کسب کردید.

فکر می‌کنم یکی از مهم‌ترین بازی‌های ما در فصل جاری بود. تیم سیاه‌جامگان چیزی برای از دست دادن نداشت و برای اینکه به لیگ یک سقوط نکند به دنبال کسب امتیاز بود اما بازیکنان ما در این بازی با تلاشی که انجام دادند توانستند علاوه بر انجام یک بازی زیبا سه امتیاز مهم را کسب کنند.

این روزها بحث تمدید قرارداد شفر مطرح است.

ما این مساله را به آقای افتخاری سپرده‌ایم و وی ماموریت دارد که این مهم را به سرانجام برساند. مسوولان باشگاه و هواداران از عملکرد شفر رضایت دارند و تلاش می‌کنیم قرارداد وی را برای فصل آینده تمدید کنیم.

بحث جریمه‌تان از سوی AFC به کجا رسید؟

فکر نمی‌کنم چنین جریمه‌ای صحت داشته باشد و یک عده خاص از داخل ایران به این مسایل دامن می‌زنند چون ابتدا باید AFC مستقیم با فدراسیون فوتبال ایران مکاتبه کند و سپس علت جریمه را بیان کرده و فرصت اعتراض را به فرد جریمه‌شده بدهد در صورتی که چنین بحثی اصلا مطرح نیست.

حتی شنیده شد وزیر ورزش اعلام کرد در صورت چنین جریمه‌ای خود شما باید آن مبلغ را از حساب شخصی‌تان پرداخت کنید.

فکر می‌کنم وزیر در حد شوخی چنین مساله‌ای را بیان کرده است.

پژمان منتظری یکی از بازیکنان قدیمی تیم‌تان پس از پایان بازی اعلام کرد که برخی از اعضای باشگاه فقط برای گرفتن عکس یادگاری کنار تیم حاضر می‌شوند.

پژمان منتظری بازیکن بسیار بزرگی است اما فکر نمی‌کنم ایشان چنین صحبت‌هایی را بیان کرده باشد چون این مسایل و حتی بحث تمدید قرارداد شفر در حد وظایف بازیکن نیست و باشگاه در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز