خبرگزاری کار ایران

بازی و ایران و پرتغال، پرتماشاگرترین بازی سارانسک

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۵۴۷

مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام جهانی درباره بلیط فروشی این مسابقات صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، آلکسی سورخین در بخشی از مصاحبه تفصیلی خود با روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه با اشاره به فروش بلیت دیدارهای موردوویا آره‌نا در شهر سارانسک و میزان استقبال تماشاگران گفت: به طور کلی باید بگویم که فروش بلیت ۲ بازی پایانی (ایران با پرتغال و تونس با پاناما) بهتر از ۲ بازی نخست پرو با دانمارک و کلمبیا با ژاپن بوده است.

مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال درباره میزان درآمد روسیه از این رقابت‌ها نیز اظهار داشت: رفتار و نگاه ما به این رقابت‌ها در قالب یک طرح تجاری نیست. برای کشور میزبان برگزاری جام جهانی فوتبال یک صفحه روشن در تاریخ خواهد بود و یک تجارت نیست، بنابراین باید این‌گونه به آن نگاه کنیم. محاسبه سود اصلی پس از چند سال خواهد بود.

سوروخین سپس درباره برنامه افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خاطرنشان کرد: شکل آن به اندازه کافی غیرمعمول خواهد بود. این یک سیرک نیست و محدودیت‌هایی نیز در ورزشگاه لوژنیکی مسکو داریم. باید مراقب زمین باشیم و هر کاری را باید در طول روز بکنیم و زیاد طول نکشد. نباید شبیه کنسرت باشد. همه چیز فشرده و درخشان است و جام جهانی فوتبال را منعکس خواهد کرد.

وی در رابطه با سرود رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز گفت: فعلا نمی‌توانم چیزی بگویم. هنوز چیزی مشخص نیست و فقط اخباری شنیدیم که واقعیت ندارند. در ماه جاری میلادی همه چیز مشخص می‌شود اما می‌توانم به شما بگویم که در دیدارهای افتتاحیه و فینال ترکیبی از هنرمندان روس و غربی را خواهیم دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز