خبرگزاری کار ایران

یکی از نمایندگان مشهد لیگ یکی شد؛

اولین سقوط لیگ برتر؛ معجزه سوم به کمک سیاه‌جامگان نیامد

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۲۹۶

سیاه‌جامگان با شکست مقابل استقلال سقوط خود را قطعی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سیاه جامگان مشهد به عنوان اولین سهمیه سقوط لیگ برتر به دسته اول آزادگان نام خود را به ثبت رساند.

این تیم که با فاصله زیادی نسبت به سایر تیم‌ها از مدت‌ها قبل در انتهای جدول جا خوش کرده است، همانطور که پیش‌بینی می‌شد 3 هفته مانده به پایان لیگ برتر سقوط خود را قطعی کرد تا فصل آینده در لیگ یک ادامه فعالیت دهد.

شاگردان مهبادی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر میهمان استقلال در ورزشگاه آزادی بودند و شکست سنگین 4-1 مقابل این تیم سقوطشان را مسجل کرد.

این تیم به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال مشهد در لیگ برتر چند سالی در بالاترین سطح فوتبال ایران حضور داشت ولی در 3 فصل اخیر همواره از گزینه‌های اصلی سقوط بود تا در نهایت در لیگ هفدهم قرعه به نام آنها افتاد.

در لیگ پانزدهم پیروزی مقابل ملوان و در لیگ شانزدهم پیروزی مقابل پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر به شکل معجزه‌آسایی مانع از افتادن سیاه‌جامگان به لیگ یک شد ولی در لیگ جاری در نهایت سقوط این تیم مسجل شد.

سیاه‌جامگان که در طول فصل حواشی زیادی از جمله تغییر چند باره نامش را تجربه کرد، با نشاندن 4 سرمربی متفاوت روی نیمکت خود در طول لیگ برتر تغییرات زیادی را تجربه کرد که می‌تواند از عواملی باشد که به روند تیم ضربه زده است.

دیگر تیم مشهدی یعنی پدیده هم با وجود شروع خوب در فصل، با کسر امتیاز بابت بدهی مواجه شد و در حال حاضر این تیم هم از گزینه‌های سقوط محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز