خبرگزاری کار ایران

اوضاع سیاه‌جامگان حتی بدتر از ۲ فصل اخیر؛

دیگر معجزه‌ای در کار نیست/ سقوط نماینده مشهد امروز قطعی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۱۹۹

به نظر می‌رسد دیگر معجزه هفته‌های پایانی هم به کمک سیاه‌جامگان برای بقا در لیگ برتر نخواهد آمد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سیاه‌جامگان مشهد که در چند فصل اخیر در لیگ برتر حضور داشته است، در فصل‌های پانزدهم و شانزدهم در حالیکه تا هفته‌های پایانی گزینه محتمل سقوط به لیگ یک بود توانست با نتایج خوب و به شکل معجزه‌آسایی در لیگ برتر بماند.

سیاه‌جامگانی‌ها در فصل پانزدهم و در هفته پایانی در فصل پانزدهم در تقابل با ملوان در شرایطی به میدان رفتند که هر دو تیم رقیب مستقیم یکدیگر برای ماندن در لیگ برتر بودند که سیاه‌جامگان به پیروزی 2 بر صفر نیاز داشت و این نتیجه را بدست آورد تا برخلاف پیش‌بینی‌ها در لیگ برتر ماندنی شود.

این اتفاق در فصل گذشته هم رخ داد و با وجود اینکه سیاه‌جامگان در رقابت با صبای قم و سایپا شانس بیشتری روی کاغذ برای افتادن داشت مقابل پرسپولیسی قرار گرفت که قهرمانی‌اش مسجل شده بود. سیاه‌جامگانی‌ها با گل دقیقه 48 روح‌الله سیف‌اللهی به پیروزی رسیدند تا نتایج به شکلی رقم بخورد که صبا به دسته پایین‌تر سقوط کند.

با وجود این اتفاقات و برخلاف گفته مدیران سیاه‌جامگان که صحبت از حضور قدرتمند در فصل هفدهم و شرایط متفاوت برای‌شان در این فصل می‌کردند، این تیم در فاصله 4 هفته مانده به پایان لیگ شرایطی به مراتب بدتر از دو فصل قبل دارد و به نظر می‌رسد دیگر معجزه‌هم نتواند مانع سقوط این تیم شود.

این تیم که در طول لیگ برتر درگیر مسائلی از جمله تغییر چندباره نام خود بود، با حضور 4 مربی روی نیمکت خود در فصل جاری مواجه بودند و تغییرات پیاپی به آنها ضربه زد.

سیاه‌جامگان امروز در دیداری دشوار در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال آماده این روزهای شفر است که قصد دارد علاوه بر مسجل کردن سهمیه آسیایی خود به عنوان نایب قهرمانی برسد و کار خیلی دشواری برای شاگردان مهابادی در این دیدار رقم خواهد خورد.

اگر سیاه‌جامگان در بازی امروز حتی مساوی هم بگیرد بدون در نظر گرفتن نتایج سایر بازی‌ها سقوطش قطعی خواهد شد و شاگردان مهابادی حتی اگر پیروز هم شوند باید منتظر شکست نفت تهران و استقلال خوزستان باشند.

در فوتبال هیچ اتفاقی غیرممکن نیست ولی شرایط نشان می‌دهد سیاه‌جامگان نباید چندان امیدی به ماندن در لیگ برتر داشته باشد و شاید امروز در ورزشگاه آزای سقوطشان پس از دو فصل تاخیر مسجل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز