خبرگزاری کار ایران

بودجه سنگین سپاهان برای بستن تیم فصل هجدهم؛

پروژه کهکشانی‌های اصفهان کلید خورده است

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۱۴۰

سپاهان قصد دارد از فعال‌ترین تیم‌های نقل و انتقالات تابستانی باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در فصل هفدهم با وجود به خدمت گرفتن نفرات مطرح در نقل و انتقالات فصل موفقی را پشت سر نگذاشت و در حال حاضر با کسب 27 امتیاز از 26 بازی در رتبه 11 جدول قرار دارد و تغییر سرمربی در میانه راه هم اگرچه بهبود نسبی در وضعیت این تیم ایجاد کرده ولی این تغییرات محسوس نبوده است.

سپاهان همیشه از تیم‌های بالانشین جدول بوده و در بدترین شرایط خودش هم تا هفته‌های پایانی جزو مدعیان سهمیه آسیا محسوب می‌شده و حضور در چنین جایگاهی در جدول رده‌بندی برای این تیم و هوادارانش اتفاق جدید و دور از انتظاری است که باعث شده فشار انتقادات از سوی هواداران به کادر مدیریتی تیم زیاد شود.

در روزهای اخیر صحبت‌‌هایی از مذاکره سپاهان با چند گزینه مطرح لیگ برتری از جمله جپاروف، علیپور، مسلمان، قلی‌زاده و... شنیده می‌شود که اگرچه مدیران باشگاه آن را تایید نکردند ولی به شکل جدی هم آن را تکذیب نکرده تا مشخص شود خبرهایی در این مورد وجود دارد.

در این میان صحبت از پیشنهاد مبالغ سنگین به این نفرات مطرح شده تا راضی شوند موقعیت خوبی که در تیم‌های خود دارند را رها کرده و به اصفهان بروند و در پروژه جدید این باشگاه نقش داشته باشند.

به هر جهت سپاهان عزم خود را برای بستن یک تیم پر ستاره و مدعی در فصل هجدهم جزم کرده تا مجدداً به یکی از قدرت‌های فوتبال ایران تبدیل شود و باید دید بودجه خوبی که برای این مسیر در نظر گرفته شده باعث می‌شود سپاهان یکی از پر ستاره‌ترین تیم‌های فصل آینده شود یا نه.

البته مشکلاتی از جمله عدم حضور سپاهان در رقابت‌های آسیایی و همچنین سختی بازی خارج از تهران برای بازیکنان سرخابی در این میان وجود دارد که کار این باشگاه را برای کشاندن پای ستاره‌های این دو تیم به اصفهان سخت می‌کند.

به هر جهت باشگاه اصفهانی یکی از اولین تیم‌هایی است که فعالیت نقل و انتقالاتی خودش را به شکل غیررسمی کلید زده و احتمالا در اولین روزهای باز شدن پنجره شاهد این فعالیت‌ها به شکل رسمی خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز