خبرگزاری کار ایران

تکرار خاطره لیگ هشتم استقلال برای پرسپولیس؛

سرخپوشان در مشهد جشن قهرمانی می‌گیرند؟

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۱۵۱

پرسپولیس شانس زیادی برای جشن قهرمانی در مشهد دارد و این اتفاق برای استقلال در فصل هشتم افتاده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس که در فصل هفدهم توانسته فاصله خوبی با سایر تیم‌ها در جدول برای خود ایجاد کند ولی با توجه به اینکه از هفته بیست و چهارم در شرایطی قرار داشت که قهرمانی خود را مسجل کرده و جشن بگیرد، این اتفاق برایش رخ نداده تا کار به هفته بیست و هفتم و بازی با پدیده بکشد.

سرخپوشان در هفته بیست و چهارم با استقلال خوزستان بازی داشتند و یک بر صفر پیروز شدند و برای قهرمانی به شکست ذوب‌آهن نیاز داشتند که این اتفاق برایشان نیفتاد و در هفته بیست و پنجم به دنبال برگزاری جشن قهرمانی در دربی بودند که با شکست یک بر صفر در این دیدار بازهم قهرمان نشدند و در نهایت یک تساوی در بازی با سایپا برایشان کافی بود تا در هفته بیست و ششم قهرمان شوند ولی شکست دو بر یک در این بازی هم قهرمانی را به هفته بیست و هفتم موکول کرد.

پرسپولیس در این دیدار تنها یک امتیاز برای قهرمانی لازم دارد و این اتفاق احتمالاً در بازی روز شنبه این تیم مقابل پدیده رخ خواهد داد تا برانکو و شاگردانش در مشهد جشن قهرمانی بگیرند.

جشن قهرمانی در مشهد اتفاقی است که استقلالی‌ها خاطره آن را دارند و در لیگ هشتم در یک روز تراژیک با پیروزی یک بر صفر مقابل پیام و البته شکست ذوب‌آهن برابر فولاد جشن قهرمانی گرفتند.

نکته جالب اینجاست که سرخپوشان هم مثل استقلال فصل هشتم در فصل جاری با ذوب‌آهن برای مسجل شدن قهرمانی خود در کش و قوس هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز