خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته بیست و یکم با حضور پررنگ سرخابی‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۶۶۵

پرسپولیس و استقلال 6 بازیکن در تیم منتخب هفته داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشورمان هم با انجام 8 دیدار در 3 روز به پایان رسید و تیم‌ها با نتایجی که کسب کردند تغییراتی در جدول رده‌بندی شکل دادند. در این میان برخی بازیکنان بیش از سایرین در ترکیب تیم خود مثمر ثمر ظاهر شده و نقش کلیدی ایفا کردند. در اینجا منتخبی از بازیکنان تیم‌های مختلف تشکیل دادیم که بهترین عملکرد را در ترکیب تیم خود داشتند:

 

دروازه‌بان: سید مهدی رحمتی (استقلال تهران)

کاپیتان آبی‌ها به ترکیب اصلی برگشته و توانست یک کلین‌شیت دیگر در کارنامه این تیم در فصل جاری ثبت کند. رحمتی برای ثبت این کلین شیت مجبور شد پنالتی امید سینگ را هم در برابرا پارس جم مهار کند تا عملکرد خوبش را تکمیل کند.

 

مدافع: صادق محرمی (پرسپولیس)

مدافع جوان سرخپوشان به روزهای اوج خود بازگشته و در نبود کامیابی‌نیا و انتقال ماهینی به خط هافبک فرصت بازی پیدا می‌کند. او در دیدار با پیکان از مهره‌های کلیدی تیمش بود.

 

مدافع: شجاع خلیل‌زاده (پرسپولیس)

حضور خوب و مثمر ثمری در ترکیب تیمش داشت و در دفعه حملات مهاجمان پیکان موثر ظاهر شد تا یکی از نفرات تیم منتخب هفته باشد.

 

مدافع: محمد نادری (تراکتورسازی)

مدافع جوان تراکتوری‌ها در اولین دیدار با هدایت ساغلام توانست عملکرد خوبی به نمایش بگذارد و در ثبت کلین شیت و شکست نخوردن تیمش مقابل سیاه‌جامگان نقش بسزایی داشت.

 

مدافع: وحید محمدزاده (ذوب‌آهن)

اشتباه فاحش هفته گذشته خودش را جبران کرد و هم عملکرد خوبی در ترکیب ذوب‌آهن داشت و در کارهای دفاعی به خوبی ایفای نقش کرد و هم پاس گل ارزشمندی برای تیمش داد تا در پیروزی ذوبی‌ها نقش ایفا کند.

 

هافبک: جاسم کرار (صنعت نفت)

هربار کرار روی فرم باشد صنعت نفت هم خوب و خطرناک ظاهر می‌شود نتیجه خوبی کسب خواهد کرد. هافبک عراقی در ترکیب تیمش عملکرد درخشانی داشت و نقش پررنگی در پیروزی 3 گله تیمش داشت.

 

هافبک: مهدی قائدی (استقلال تهران)

هافبک جوان آبی‌ها بهترین بازی خودش را در لیگ برتر انجام داد و با گرفتن یک پنالتی و اثر گذاری روی 2 گل دیگر آبی‌ها روز درخشانی مقابل پارس جم داشت.

 

هافبک: مهدی ترابی (سایپا)

این روزها حسابی روی فرم است و زدن 5 گل در دیدارهای نیم فصل دوم گواه این مدعاست. ترابی تک گل تیمش را هم در دیدار با پدیده به ثمر رساند تا زمینه ساز کسب 3 امتیاز برای نارنجی پوشان باشد.

 

مهاجم: علی قربانی (استقلال تهران)

زدن 2 گل و یک بار نجات دادن دروازه تیمش دلیل کافی برای حضور در تیم منتخب هفته محسوب می‌شود. مهاجم مغضوب سابق هواداران استقلال این روزها در اوج محبوبیت قرار دارد.

 

مهاجم: لوسیانو پریرا (صنعت نفت)

یک گل و یک پاس گل حاصل عملکرد مهاجم برزیلی صنعت نفت در برتری 3 گله این تیم مقابل سپیدرود بود و این عملکرد نشان می‌دهد وی شایسته حضور در ترکیب تیم منتخب هفته است.

 

مهاجم: علی علیپور (پرسپولیس)

2 گل از 3 گل تیمش را در دیدار دشوار مقابل پیکان به ثمر رساند  تا بعد از چند هفته بتواند به آمار گلهای زده خودش در جدول تکانی بدهد و از رقبای آقای گلی فاصله بگیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز