خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی: بازی با تراکتور سرنوشت ما را تعیین می‌کند/ وقفه ایجاد شده کار را برای تیم‌ها دشوار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۴۰۵

سرمربی ذوب آهن از تقابل تیمش مقابل تراکتورسازی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی سرمربی ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی مقابل تراکتورسازی سرنوشت تیم ذوب‌آهن را تعیین می‌کند و به امتیاز آن احتیاج بسیاری داریم.

قلعه‌نویی پیرامون بازی روز جمعه تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهارداشت: تیم ما روز جمعه بعد از یک تعطیلی کوتاه‌مدت به مصاف تراکتورسازی می‌رود و به طور طبیعی، به دلیل وقفه به وجود آمده شرایط این مسابقه برای هر تیمی دشوار است.

وی ادامه داد: به هر حال طبیعی است که با توجه به این وقفه، نیازمند زمان هستیم تا بازیکنان ما کاملاً در شرایط مسابقه قرار بگیرند و این موضوع به یک هفته زمان نیاز دارد. با این حال، به خوبی می‌دانیم که در این مسابقه با توجه به شرایط میزبانی و حضور هواداران، انتظاری جز پیروزی از ذوب‌آهن نیست بنابراین با همه توان خود به میدان می‌رویم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان پیرامون مصدومان و محرومان تیمش در این مسابقه تصریح کرد: برای این مسابقه به جز اکبر ایمانی که به دلیل مصدومیت شرایط بازی را ندارد، محروم و مصدوم دیگری نداریم اما رشید مظاهری تنها در آخرین تمرین تیم پیش از این بازی در کنار ما خواهد بود و ربیع عطایا نیز بدون تمرین به جمع ما برای مسابقه اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به بازی‌های حساس تیمش در ورزشگاه فولادشهر و میزبانی این تیم در سه بازی آینده اضافه کرد: ما سه بازی مهم پشت سر هم در فولادشهر داریم و شاید این بازی سرنوشت فصل را برای ما تعیین می‌کند، بنابراین به طور قطع تلاش می‌کنیم که از فرصت‌های خود نهایت استفاده را به منظور کسب امتیاز بیشتر ببریم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز