خبرگزاری کار ایران

حمله بی‌رحمانه اسطوره منچستریونایتد به پوگبا

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۶۱۸

بازیکن سابق منچستریونایتد پس از حذف شاگردان ژوزه مورینیو از لیگ قهرمانان اروپا انتقاد تندی از پل پوگبا داشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سان، پل پوگبا در نیمه دوم دیدار برابر سویا پیش از ورود ویلسام بن یدر و به ثمر رساندن دو گل به میدان آمد و شاهد کنار رفتن منچستریونایتد از لیگ قهرمانان اروپا بود.

روی کین، بازیکن سابق منچستریونایتد، درباره عملکرد پوگبا می‌گوید عدم آگاهی او در میانه میدان موجب به ثمر رسیدن اولین گل سویا شد. او می‌گوید پوگبا در قواره بازیکن بزرگ ظاهر نشده و نمی‌تواند کاربرد چندانی برای شیاطین سرخ داشته باشد.

کین گفت: پوگبا یک مشکل بزرگ است. شما انتظار دارید بازیکنان بزرگ به ترکیب اضافه شوند و جریان بازی را تغییر بدهند. او آمد و هیچ کاری انجام نداد. در صحنه گل اول دیدیم، واکنش او مثل یک دانش آموز بود. او خطرناک نیست. دلیل اینکه شما جزوی از یک تیم هستند این است که زمانی که هم تیمی شما اشتباه می‌کنید، شما باید پوشش بدهید و جبران کنید.

او ادامه داد: هیچ کسی در تیم به دیگری کمک نمی‌کند و آنها همانند تیم بزرگ منچستریونایتد بازی نمی‌کنند. آنها فردی بازی می‌کنند و به نظر نمی رسد توانایی انجام این کار را داشته باشند. زمانی که به تیم فعلی نگاه می‌کنم، می‌بینم از انتظارها و فشارها لذت نمی‌برند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز