خبرگزاری کار ایران

سه مدال دو و میدانی نابینایان و کم بینایان در روز نخست مسابقات بین المللی فزاع

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۲۷۶

تیم دو و میدانی نابینایان و کم بینایان ایران در مسابقات بین المللی فزاع به یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز دست یافت.

به گزارش ایلنا، تیم دو و میدانی نابینایان و کم بینایان ایران در مسابقات بین المللی فزاع به یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز دست یافت.

در نخستین روز مسابقات بین المللی فزاع که در کشور امارات درحال برگزاری است مهدی اولاد، حکیمه گودرزی و رحمان زمانی به ترتیب به سه نشان طلا، نقره و برنز دست یافتند.

مهدی اولاد در کلاس ۱۱ پرتاب وزنه رقابت کرد و با پرتابی به میزان ۱۲ متر و ۸۲ سانتی متر به مدال طلا دست یافت. رحمان زمانی در همین کلاس با پرتاب ۹ متر و ۴۰ سانتی متر به مدال برنز رسید. حکیمه گودرزی نیز در ماده دوی۲۰۰ متر کلاس ۱۳ صاحب گردن آویز نقره شد.

مهدی اولاد، علی شمشیری، رحمان زمانی، حکیمه گودرزی، سمیه عطایی و عذرا مهدوی کیا ترکیب تیم اعزامی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان ایران در این مسابقات است و علی اصغر هادی زاده به عنوان سرمربی و سرپرست همراه تیم ملی به امارات اعزام شده است.

در این تیم حکیمه گودرزی و عذرا مهدوی کیا در ماده دو رقابت می کنند و سایر ورزشکاران در مواد پرتابی مسابقه می دهند. این مسابقات از ۲۲ تا ۲۶ اسفندماه در شهر دبی امارات برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز