خبرگزاری کار ایران

حاشیه دیدار الوصل - پرسپولیس:

پرسپولیس در امارات میزبان الوصل شد/ مسئولان پرسپولیس ستاره را پس گرفتند

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۰۳۵

استقبال خوبی از سوی ایرانیان مقیم امارات از سرخپوشان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در چهارمین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:45 امروز در امارات میهمان الوصل است و برابر این تیم قرار گرفته است.

* بلندگوی ورزشگاه الوصل در زمان تشویق هواداران پرسپولیس شیطنت کردند. آنها زمانی که هواداران پرسپولیس به تشویق تیم محبوب خود مشغول بودند با پخش موسیقی با صدای بلند کاری می‌کردند که صدای هواداران پرسپولیس تحت تاثیر این موسیقی قرار بگیرد.

* میک درمورت مربی اسبق تیم ملی که سابقه حضور در تیم استقلال را هم به عنوان مربی دارد برای تماشای این بازی وارد ورزشگاه الوصل شد.

* پرسپولیس با وجود بازی در خانه حریف تماشاگران زیادی در ورزشگاه دارد و نیمی از ورزشگاه در اختیار طرفداران این تیم قرار گرفته است.

* مهدی شیری بازیکن سابق تیم پرسپولیس از تماشاگران ویژه دیدار امروز است.

* همسر و دختر برانکو ایوانکوویچ در جایگاه ویژه حضور پیدا کرده و به تماشای بازی پرسپولیس مشغول شدند.

* در حالیکه اسکوربورد ورزشگاه الوصل در ابتدا لوگوی تیم پرسپولیس را بدون ستاره نشان داده بود اما پس از تذکر مسئولان این تیم لوگوی این تیم با ستاره در ورزشگاه نشان داده شد.

* بازیکنان الوصل در طول بازی با بازی خشن خود بارها بازیکنان پرسپولیس را سرنگون کردند که خطر مصدومیت برای آنها وجود داشت.

* وحید امیری در دقایقی از بازی با تکل بازیکن حریف دچار مصدومیت شد که باعث شد با منشا تعویض شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز