خبرگزاری کار ایران

هنوز باورم نمی‌شود که بازی با العین به تساوی رسید

انصاری: هواداران باید حواس‌شان به همه چیز باشد تا استقلال لطمه نخورد

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۷۸۲

جابر انصاری مهاجم استقلال در دیدار رفت این تیم مقابل العین امارات نیمکت‌نشین بود. با انصاری در مورد داوری عجیب مقابل العین امارات صحبت کردیم.

به گزارش ایلنا، جابر انصاری مهاجم استقلال در دیدار رفت این تیم مقابل العین امارات نیمکت‌نشین بود. با انصاری در مورد داوری عجیب مقابل العین امارات، حضور هواداران در بازی برگشت و همچنین بحث تمدید قرارداد وینفرد شفر و بازیکنان همکلام شدیم.

درخصوص تساوی مقابل العین امارات صحبت کنید
هنوز باورم نمی‌شود که چرا این بازی به تساوی رسید. ما می‌توانستیم العین را در زمین خودش شکست بدهیم و به نوعی نتیجه فصل گذشته را جبران کنیم اما هنوز در شک هستم که چطور داور این قضاوت را انجام داد.

در مورد داوری چه نظری دارید
داور دو پنالتی خنده‌دار گرفت و خطایی را اعلام کرد که بازیکنان حریف با کسی برخوردی نداشتند. تصمیم‌های داور خیلی عجیب بود حتی بازیکنان العین مدام در طول بازی روی بازیکنان استقلال خطا می‌کردند اما داور فقط نگاه می‌کرد و از کنار آن رد می‌شد. ان‌شاءا... در بازی برگشت با حمایت هواداران العین را شکست می‌دهیم.

از هواداران چه انتظاری دارید؟
هواداران قطعا در همان ساعات اولیه ورزشگاه آزادی را پر خواهند کرد. العین تیم خوبی است و ما برای شکست دادن آنها به حمایت هواداران نیاز داریم. امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند اما از پرتاب ترقه و انداختن لیزر خودداری کنند چون AFC روی استقلال حساسیت دارد و ممکن است باعث محرومیت تیم شود. هواداران باید حواس‌شان به همه چیز باشد تا استقلال لطمه نخورد.

در بازی رفت به طور ثابت به میدان نرفتید
تشخیص کادر فنی بود که من از ابتدا بازی نکنم البته قرار بود در نیمه دوم زودتر به زمین بیایم اما با کارهایی که داور کرد همه چیز خراب شد و کادر فنی تشخیص داد که دقایق کوتاهی را بازی کنم. تمام تلاشم را می‌کنم که دوباره مهره ثابت استقلال شوم.

در فینال جام حذفی باید با تیم خونه‌به‌خونه دیدار کنید.
بازی سختی است اما برای رسیدن به عنوان قهرمانی باید در این دیدار به پیروزی برسیم. تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم که عنوان قهرمانی را در این فصل کسب کنیم. خونه‌به‌خونه قطعا تیم خوبی است که توانسته به فینال این مسابقات راه پیدا کند. آنها از وجود مربی خوبی هم برخوردار هستند که این کار استقلال را سخت‌تر می‌کند.

چند وقتی است کمتر گل می‌زنید
هر بازیکنی دوست دارد گلزنی کند. من هم تلاشم را می‌کنم تا باز هم برای استقلال گلزنی کنم. وقتی موفق به انجام این کار می‌شوم، هواداران استقلال خوشحال می‌شوند و این برای من خیلی ارزش دارد.

این روزها بحث تمدید قرارداد شفر و بازیکنان استقلال سوژه روز است.
امیدوارم مسوولان استقلال قرارداد شفر را تمدید کنند تا او باز هم در این تیم بماند. شفر نتایج خوبی با استقلال گرفته و بازیکنان هم او را قبول دارند. در مورد بازیکنان هم امیدوارم چنین اتفاقی بیفتد البته اکثر بازیکنان قرارداد دو ساله دارند و نگرانی‌ای از این بابت وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز