خبرگزاری کار ایران

در گذشته چند بار الهلال را شکست داده‌ایم

انصاری: خوش‌شانس بودیم الریان را در قطر شکست می‌دادیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۵۲۲

مهاجم استقلال تهران درباره اولین دیدار آسیایی مقابل الریان قطر و دیدار پیش رو برابر الهلال عربستان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، جابر انصاری مهاجم استقلال در دیدار این تیم مقابل الریان قطر بدشانس بود که موفق به گلزنی نشد. او در این بازی توپ را به تیرک دروازه الریان زد. با جابر در مورد این بازی، شرایط استقلال در ادامه مسابقات، دیدار حساس مقابل الهلال و همچنین دربی پیش‌رو همکلام شدیم.

درخصوص تساوی مقابل الریان صحبت کن.

به نظرم ما می‌توانستیم الریان را در قطر شکست دهیم. خیلی بدشانس بودیم که توپ‌های‌مان به گل تبدیل نشد. در نیمه دوم چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم. به هر حال قسمت این بود که این بازی به تساوی برسد.

الریان را چطور دیدید؟

الریان تیم بسیار خوبی است. بازیکنان خوبی هم دارد اما استقلال توانایی شکست دادن اکثر تیم‌های آسیایی را دارد. مطمئن باشید از بازی بعد تلاش می‌کنیم در بازی‌های پیش‌رو به پیروزی برسیم تا از این گروه به مرحله بعدی صعود کنیم. کمی خوش‌شانس بودیم الریان را در قطر شکست می‌دادیم.

یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادی.

از دست ندادم بلکه توپ به تیرک دروازه برخورد کرد؛ این هم از شانس ماست که در هر بازی توپ‌هایم به تیر دروازه می‌خورد. فکر می‌کنم یکی از بهترین موقعیت‌های چند سال اخیر بود اما قسمت این نبود که توپ وارد دروازه شود.

در ادامه به مصاف الهلال خواهید رفت.

الهلال از جمله تیم‌های بزرگ و پولدار آسیاست. بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند. به خاطر اتفاقات به وجود آمده باید در عمان از این تیم میزبانی کنیم. با توجه به اینکه در دور برگشت دو بازی خانگی داریم باید امتیازات لازم را در دور رفت جمع‌آوری کنیم تا به مشکل نخوریم. در سال‌های گذشته یادم هست که استقلال چند بار الهلال را شکست داده است پس امسال هم توانایی انجام چنین کاری را داریم.

عملکرد بازیکن خارجی جدید را چطور دیدید؟

بابا تیام عملکرد خیلی خوبی داشت او حتی می‌توانست با همان دقایق کم گلزنی کند. امیدوارم هرچه زودتر با تیم هماهنگ‌تر شود تا بتواند در امر گلزنی هم موفق شود.

فکر می‌کنی استقلال از این گروه صعود کند؟

باید این اتفاق بیفتد. ما چند سال است که نماینده‌ای در فینال آسیا نداشته‌ایم و باید این طلسم را بشکنیم. تیم ما امسال شرایط خوبی دارد و توانایی انجام چنین کاری را داریم.

جابر انصاری سابقه گلزنی در دربی را دارد. پیش‌بینی‌ات از دربی پیش‌رو چیست؟

گل زدن در دربی لذت خاصی دارد. البته خیلی زود است بخواهیم در این خصوص صحبت کنیم. فعلا تمام تمرکز ما روی بازی‌های آسیایی است تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. به وقتش در مورد دربی هم صحبت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز