خبرگزاری کار ایران

از گلزنی علی قربانی خیلی خوشحال شدم

انصاری: صنعت نفت را شکست بدهیم، قهرمان می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۸۱۶

مهاجم استقلال تهران معتقد است با برتری برابر شاگردان فراز کمالوند در نیمه نهایی جام حذفی آنها راه آسانی برای قهرمانی خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، جابر انصاری مهاجم استقلال از برد پرگل این تیم مقابل پارس جنوبی جم صحبت می‌کند. او معتقد است که استقلال به روزهای اوجش بازگشته و هر بازیکنی برای حضور در ترکیب اصلی کار سختی دارد. با وی درخصوص آخرین شرایط تیم، بازی مقابل پارس‌جنوبی و پیروزی‌های پرگل این روزهای استقلال همکلام شدیم.

درخصوص برد پرگل مقابل پارس جنوبی جم صحبت کن.
خدا را شکر توانستیم پس از مدت‌ها یک برد خیلی خوب را کسب کنیم. تیم پارس جنوبی هم در این بازی عملکرد خوبی داشت و پا به پای تیم ما بازی کرد اما آن گلی که ما در دقایق اول زدیم، شروع یک پیروزی بزرگ بود و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم.

فکر می‌کردید با چهار گل برنده شوید؟
راستش را بخواهید به دنبال پیروزی بودیم اما نه با این نتیجه. خدا را شکر در این بازی موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل شد؛ حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم اما همین چهار گل هم نشان می‌دهد که تیم ما در شرایط خوبی است و اگر دچار بدشانسی نشود، می‌تواند در هر بازی تعداد گل‌های زیادی را بزند.

چرا در این بازی از ابتدا به میدان نرفتی؟
تشخیص کادر فنی بود که من از ابتدا بازی نکنم. مهم کسب سه امتیاز و پیروزی است. از گلزنی علی قربانی خیلی خوشحال شدم؛ علی در این مدت خیلی تلاش می‌کند که گلزنی کند و بالاخره توانست مزد زحماتش را بگیرد.

این روزها مهاجمان استقلال خوب گلزنی می‌کنند. در این باره چه صحبتی داری؟
ما بازیکنان خیلی خوبی در خط حمله داریم. اگر در بازی‌های قبلی هم توپ‌های‌مان تبدیل به گل نمی‌شد، فقط به خاطر این بود که بدشانس بودیم اما بازیکنان به هماهنگی کاملی رسیده‌اند و توانسته‌اند از موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببرند. رقابت‌ در خط حمله سخت شده و بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی باید خیلی تلاش کنند.

این روزها دو دروازه‌بان خوب هم در تیم‌تان وجود دارد.
رحمتی و حسینی هر دو از بهترین دروازه‌بانان ایران هستند. رحمتی نشان داد که دروازه‌بان بسیار خوبی است و همان‌طور که دیدید یک پنالتی را هم به زیبایی مهار کرد و چندین موقعیت مسلم گلزنی را هم از حریف گرفت و با وجود این دو دروازه‌بان خیال‌مان خیلی راحت است.

بازیکنان پارس جنوبی‌ از عملکرد داوری بسیار ناراضی بودند.
فکر می‌کنم داور عملکرد خوبی داشت و در اکثر دقایق بازی به صحنه‌ها نزدیک بود و اشتباه تاثیرگذاری نداشت. ما چهار گل زده‌ایم و حتی می‌توانستیم تعداد گل‌های بیشتری را هم بزنیم.

این هفته یک دیدار سخت در جام‌حذفی دارید.
یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در نیم‌فصل دوم همین بازی است. اگر بتوانیم در این بازی به پیروزی برسیم، می‌توانیم قهرمانی جام‌حذفی را به دست آوریم. فکر می‌کنم این بازی و کسب پیروزی در آن حاصل زحمات یک سال ماست. البته این را هم باید بگویم که بازی در آبادان سخت است. آنها هم به دنبال حضور در فینال هستند و این به جذابیت بازی می‌افزاید.

شما در لیگ به این تیم چهار گل زدید.
شرایط بازی در لیگ با جام‌حذفی فرق می‌کند. هر دو تیم حق اشتباه ندارند و تیمی برنده است که بتواند از موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببرد. درست است که در لیگ چهار گل به این تیم زده‌ایم اما آن نتیجه دیگر تکرار شدنش سخت است.

استقلال این روزها شرایط خوبی پیدا کرده است.
خدا را شکر توانسته‌ایم رضایت هواداران را جلب کنیم. ما تلاش می‌کنیم تا در لیگ رتبه خوبی را کسب کنیم. در جام حذفی هم مدعی هستیم و ان‌شاءا... در پایان فصل بتوانیم به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم. ما در ابتدای فصل امتیازات زیادی را از دست دادیم و همین باعث شد تا از تیم‌های بالای جدول کمی فاصله بگیریم اما می‌توانیم تا پایان فصل با جمع‌آوری امتیاز رتبه خوبی را در جدول کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز