خبرگزاری کار ایران

اسکوچیچ:برای حضور در فینال شایسته بودیم / درباره تیم خودم حرف میزنم نه استقلال!

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۲۲۲

سرمربی خونه به خونه میگوید تیمش شایسته پیروزی مقابل استقلال خوزستان بود

گبه گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی خونه به خونه پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان و صعود به فینال جام حذفی، در نشست خبری اظهار داشت:به تیمم تبریک می‌گویم و هر کسی که عاشق خونه به خونه است امروز روز بزرگی برای آنهاست. ما شایسته برد بودیم و موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم.

وی ادامه داد: ما امروز عالی بازی کردیم و نشان دادیم که چه تیم با کیفیتی هستیم، آن‌هم در هوای گرم اهواز. من ماندم اگر امروز استقلال در این هوا بازی می‌کرد، چه نتیجه‌ای به دست می‌آمد. ضمن اینکه امروز تماشاگران اهوازی خیلی با من احساسی رفتار کردند.

سرمربی خونه به خونه درباره بازی فینال جام حذفی مقابل استقلال گفت: من در مورد استقلال حرفی نمی‌زنم فقط در مورد تیم خودم و اینکه امروز خیلی خوشحالیم صحبت خواهم کرد. تا فینال زمان زیادی باقی مانده و قبل از آن بازی‌های لیگ برتر و لیگ یک تمام خواهد شد. هر وقت زمان فینال رسید من در مورد آن صحبت خواهم کرد.

وی در مورد قضاوت داور بازی اظهار داشت:  نمی‌خواهم در مورد داوری حرف بزنم و فقط می خواهم از عملکرد فوق العاده بازیکنانم بگویم. سفر طولانی هم تا اهواز داشتیم اما وقتی به اهواز آمدم و در ورزشگاه غدیر بازی کردم حس خوبی داشتم.

اسکوچیچ در پایان گفت:هر یک از این بازی‌ها می‌تواند یک تجربه خوب باشد، اما من مهم نیستم مهم بازیکنان بودند که در زمین کار بزرگی انجام دادند. من فقط اینجا هستم که به آنها کمک کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز