خبرگزاری کار ایران

رسمی؛ مخالفت نفت آبادان با تعویق دیدار با استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۶۹۴

باشگاه نفت آبادان مخالفت رسمی خود را با تعویق دیدار با استقلال در نیمه نهایی جام حذفی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، امین جوکار در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: مجموعه صنعت نفت و مردم آبادان به هیچ عنوان زیر بار تغییر زمان بازی نیمه‌نهایی جام حذفی نمی‌روند.

وی اضافه کرد: تیم ما در شرایطی هفته گذشته مقابل سپیدرود وارد میدان شد که تمرینات پیش از این دیدار را در آلوده‌ترین هوای ممکن برگزار کرد؛ تمرینات تیم صنعت نفت در حالی برگزار شد که آسمان آبادان با خاک یکی بود.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان‌ ادامه داد: استقلال تیم بزرگی است و در یک تیم بزرگ پیش‌بینی هوای روزهای منتهی به مسابقه یک موضوع ساده است؛ به همین خاطر با توجه به تأکید سازمان لیگ این مسابقه باید برگزار شود؛ استقلالی‌ها به هر نحوی که ممکن است باید در این‌ دیدار حاضر باشند.

وی عنوان کرد: در ادوار مختلف پیش آمده که بارها با توجه شرایط جوی با اتوبوس مسافت‌های چند 100 کیلومتری را به خاطر احترام به برنامه‌ریزی سازمان لیگ و‌ احترام تیم میزبان طی کردیم؛ توقع داریم تیم استقلال نیز به این برنامه‌ریزی مقید باشد.

جوکار گفت: یک‌ بار در نیم‌فصل تاوان انجام بازی‌های فشرده را دادیم و‌ در کمترین زمان ممکن 3 بار در آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس مسابقه دادیم و تنها تیمی بودیم که تعطیلی نیم‌فصل نداشتیم و نباید شرایط مشابه دوباره به ما تحمیل شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آبادان و‌ هواداران صنعت نفت آماده و‌ مهیای بازی در روز سه‌شنبه هستند و بازی باید در همین روز برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز