خبرگزاری کار ایران

شهروند اراک قهرمان لیگ دسته یک مردان شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۰۱۹

تیم شهروند اراک با کسب دومین پیروزی متوالی برابر شهرداری جوان ارومیه به مقام قهرمانی لیگ دسته یک مردان سال 96 دست یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار برگشت فینال مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور جام شهید «محسن حججی» امروز پنج‌شنبه در ارومیه برگزار شد.

در این مسابقه تیم های شهرداری جوان ارومیه و شهروند اراک که با صعود به دیدار نهایی سهمیه لیگ برتر سال 97 را نیز به دست آورده بودند، برای دومین بار به مصاف یکدیگر رفتند و شهروند اراک سه بر صفر حریف خود را شکست داد تا عنوان قهرمانی را به دست آورد.

شهرداری جوان ارومیه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 16 و 29 بر 27 در دیدار خانگی مغلوب شهروند اراک شد تا به مقام نایب قهرمانی این رقابت ها اکتفا کند.

این مسابقه یک ساعت و 19 دقیقه طول کشید و یک هزار و 500 تماشاگر داشت. حمید راهجردیان و مرتضی علایی داوران اول و دوم این مسابقه بودند . همچنین نظارت بر این دیدار را مسعود یزدان پناه و ابراهیم فیروزی به عنوان ناظران سازمان لیگ و کمیته داوران بر عهده داشتند.

بدین ترتیب بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور جام «شهید محسن حججی» که از چهارشنبه دهم آبان ماه آغاز شده بود، عصر امروز با قهرمانی شهروند اراک به پایان رسید.

رده بندی تیم های برتر این رقابت ها به قرار زیر است.

  • شهروند اراک
  • شهرداری جوان ارومیه
  • گل گهر سیرجان و لاستیک بارز کرمان (سوم مشترک)
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز