خبرگزاری کار ایران

برانکو: می‌خواهیم با برد به استقبال نوروز برویم/ بله از ازبکستان پیشنهاد دارم

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۹۶۷

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط تیمش و پیشنهاد از ازبکستان صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس در مورد بازی با الوصل گفت: بازی خوبی مقابل الوصل داشتیم و در بازی برگشت هم در تلاش هستیم تا به بهترین شکل سال را تمام کنیم و دل هواداران را شاد کنیم و با امتیاز صعود را قطعی کنیم. کارمان سخت است اما هدف ما هم مشخص است و دنبال آن هستیم. در حال حاضر به جز مصلح همه بازیکنان آماده هستند. طاهرخانی و مسلمان هم کسالت مختصری داشتند که امروز به خوبی تمرین کردند. همه سرحال باشند و به بهترین شکل به استقبال نوروز برویم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود الوصل ضعیف است گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که ما خوب بودیم. اینکه برخی از بازیکنان بودند یا نبودند نسبی هست. ما هم نیمه نهایی لیگ قهرمانان را بدون 4 ملی‌پوش خودمان بازی کردیم. فکر می‌کنم ما مقابل الوصل خیلی خوب و با کیفیت بازی کردیم و اجازه خطرسازی به آنها ندادیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتر ببریم ولی اینکه چه کسی بازی می‌کند و چه کسی نه بحث دیگری است. آنها بازیکنان جدید و جوانی داشتند و دیدید که چقدر بازی سختی داشتیم و به سختی نتیجه گرفتیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد پیشنهاد از تیم ملی ازبکستان عنوان کرد: من مرتباً از جاهای مختلف تماس دریافت می‌کنم، تیم ملی ازبکستان 6 ماه است دنبال سرمربی است و طبیعی است برای هر مربی پیشنهاداتی می‌شود ولی من مربی پرسپولیس هستم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز