خبرگزاری کار ایران

لاین آپ منتخب تیمهای ایرانی در هفته پایانی دور رفت لیگ قهرمانان آسیا/ جمع خوب ها جمع است!

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۴۳۲

نمایندگان ایران در پایان دور رفت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشیدند.

به گزارش ایلنا، دور رفت مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان ایرانی به اتمام رسید. جایی که 4 تیم کشورمان مقابل نمایندگان اماراتی قرار گرفتند و در نهایت موفق به کسب هشت امتیاز شدند و بهترین عملکرد خود را در سه هفته ابتدایی به ثبت رساندند.

در ادامه نگاهی به ترکیب منتخب 4 تیم ایرانی در این هفته می اندازیم:

 

ژوردی آلمیدا:

با احترام به رشید مظاهری و نمایش نسبتا خوب بیرانوند و همچنین بازی فوق العاده حسینی که البته منجر به دریافت دو گل شد؛ ژوردی آلمیدا مقابل الجزیره بازی بی‌نقصی را ارائه کرد و اولین کلین شیت خود را به ثبت رساند و یکی از عوامل عدم شکست تیمش بود.

 

سید جلال حسینی:

مدافع 35 ساله و ملی پوش پرسپولیس بعد از دو نمایش نه چندن مطمئن مقابل نسف قارشی و السد قطر، دربرابر تیم الوصل کاملا مظمئن ظاهر شد و در کارهای هجومی هم موثر بود. گل اول پرسپولیس روی پاس سید جلال به ثمر رسید. این تنها پاس گل سید جلال در سال 96 بود.

 

وریا غفوری:

مدافع راست استقلال در شب بسیار سختی که پشت سر گذاشت بازهم در مجموع نمایش ایده آلی داشت. او در رقابت برابر کایوی برزیلی با اینکه یکی دو بار جا ماند اما در اکثر درگیری ها برتر بود و روی گل اول استقلال هم تاثیر گذار بود و بازهم جایش در تیم منتخب رزرو شد.

 

حمید بوحمدان:

هافبکی که حالا امیر قلعه نویی در سمت چپ خط دفاعی او را قرار داده و حسابی هم جواب گرفته است. بوحمدان مقابل الوحده یکی از خوب های تیمش بود و هم در کارهای دفاعی و هم در امور تهاجمی موثر ظاهر شد و نشان داد به جز هافبک میانی، بازی کردن در این پست را هم به خوبی بلد است.

 

مهدی کیانی:

کاپیتان همیشه عصبانی تراکتور در برابر الجزیره به خوبی رهبری خط میانی را بر عهده داشت و یکی از عوامل دشت اولین امتیاز قرمزپوشان بود. کیانی و هم تیمی هایش اگر کمی خوش شانس تر بودند می توانستند به نخستین برد هم برسند اما این اتفاق رخ نداد.

 

سرور جپاروف:

یک نمایش بی نظیر دیگر از هافبک ازبکستانی استقلال. حالا همه متوجه شدند که چرا منصوریان روی حضور او در استقلال اینقدر اصرار داشت و سپاهان هم مصر بود که او را از دست ندهد. ردپای سرور در گل اول مشهود بود و در الباقی دقایق هم او یک وزنه در میانه میدان برای استقلال به حساب می آمد.

 

فرشید باقری:

روز به روز بهتر می شود و بیرون گذاشتنش از ترکیب، یکی از سخت ترین کارهای دنیا به شمار می رود. فرشید باقری حالا عیار واقعی اش را به رخ می کشد. ورژن آسیایی سرخیو بوسکتس که همه وطایف ستاره اسپانیایی بارسا را به نوبه خود و در توان خودش انجام می دهد و همه را شگفت زده می کند. فرشید در برابر العین یکی از خوب های استقلال بود.

 

فرشاد احمدزاده:

شماره 10 پرسپولیس مدتهاست در اوج به سر می برد و خیلی کم پیش می آید که به کمک پرسپولیس نیاید. احمدزاده مقابل الوصل موفق شد نخستین گلش در این فصل لیگ قهرمانان را به ثمر برساند و آن خوشحالی خاص را انجام دهد. فرشاد در این فصل شم گلزنی اش دو برابر فصول قبلی کار می کند.

 

فرشید اسماعیلی:

ارسال دو پاس گل فوق العاده در یک دیدار کاملا حیاتی و حساس، برای حضور در ترکیب منتخب کافی بود. فرشید اسماعیلی سازنده هر دو گل استقلال بود و به زیبایی مامه تیام را داخل محوطه جریمه پیدا کرد و او را در موقعیت گلزنی قرار داد.

 

مامه بابا تیام:

یک گلزن بالفطره. یک تمام کننده بی رحم که از کمترین موقعیت ها بیشترین بهره را می برد. مامه بابا تیام با دو گلی که به العین زد نشان داد می تواند هر تیمی را زمین گیر کند و شکست دهد. حالا هواداران استقلال بعد از جدایی کاوه رضایی و پس از مدتها آزار و اذیت، می توانند با خیال راحت از حضور این مهاجم در خط حمله لذت ببرند.

 

مرتضی تبریزی:

مهاجم شماره 11 ذوب آهن با دو گل فوق العاده ای که به ترتیب با سر و پای خود وارد دروازه الوحده کرد سه امتیاز حساس را به حساب تیم قلعه نویی واریز نمود تا حالا ذوب در رده دوم جدول رده بندی از شانس خوبی برای صعود برخوردار باشد. تبریزی حالا با سه گل در کنار علیپور، تیام و طارمی جزو سه گل ها به شمار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز