خبرگزاری کار ایران

نباید خودمان را غرق شده فرض کنیم

برانکو: بازی با الوصل از دربی مهمتر است / ربیع خواه فردا بازی نمی‌کند، امیدوارم راضی باشید/ ما از استقلال بهتر بودیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۳۲۲

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با الوصل امارات از روحیه شاگردانش برای این بازی حساس گفت.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس تهران با یک برد و یک شکست در رده دوم جدول گروه C رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با الوصل امارات از فراموش کردن نتیجه شهرآورد 86 و بازی حساس در ورزشگاه آزادی صحبت کرد.

برانکو گفت: طبیعی است که شکست در دربی هیچوقت خوب نیست به هر حال شکست در چنین دیداری عوارض و تاثیرات خودش را دارد، این بازی برای ما و هوادارنمان همیشه مهم است؛ البته بعد از یک باخت در دربی برای بازیکنان شرایط راحت نیست. ما انتظارش را نداشتیم اما بازی فردا از دربی برای ما مهمتر است.

او ادامه داد: باید سه امتیاز این بازی را کسب کنیم و همانطور که گفتم از گروه صعود کنیم. ما وقتی برای غصه خوردن نداریم و نباید به خاطر یک شکست خودمان را غرق شده فرض کنیم. همینطور که دیدید ما مقابل بردهای متوالی هم مغرور نشدیم به هر حال بازی در لیگ قهرمانان آسیا یک کلاس بالاست و ما راهی جز بردن نداریم. امیدوارم که با حضور هواداران بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم و همه با هم شادی کنیم.

برانکو افزود: خوشبختانه همه بازیکنان آماده هستند و فقط مصلح را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما نیمکت قوی داریم. 

 

سرمربی پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: ما برای الوصل احترام زیادی قائل هستیم. در آسیا همه رقبا قوی هستند اما ما هم عالی هستیم و این فصل خوب کار کردیم به طوریکه زود هم قهرمان شدیم. من چند سال است که لیگ قهرمانان آسیا را دنبال می‌کنم و می‌دانم که با گرفتن ۹ امتیاز می‌توانیم صعود کنیم. همه تلاشمان این است که هرچه زودتر بتوانیم ۹ امتیاز را بگیریم.

برانکو درباره شرایط رقیب فردای شاگردانش در لیگ امارات گفت: طبیعی است که حریف با انگیزه به ورزشگاه می‌آید، آنها برای خودشان، باشگاهشان و همچنین خانواده‌هایشان بازی می‌کنند. تلاش می‌کنند بهترین نتیجه را بگیرند، آنها به نوعی به دنبال جبران کردن بازی دوباره قبل هستند و من بازی آنها مقابل السد و نسف‌قارشی را دیدم؛ الوصل از گزینه‌های جدی قهرمانی لیگ امارات است.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا در ترکیب پرسپولیس تغییراتی انجام خواهد داد یا خیر، گفت: به هر حال بعد از باخت راحت می‌شود آنالیز کرد. به صورت کلی ترکیب را تغییر نمی‌دهم اما ربیع‌خواه فردا بازی نمی‌کند؛ امیدوارم که راضی باشید! می‌دانم که خط مشی ذهنی هواداران را رسانه‌ها تعیین می‌کنند اما ربیع‌خواه بازی را فیکس شروع نمی‌کند و شاید در ادامه بازی به زمین بیاید.

سرمربی کروات واکنش متفاوتی به حضور مسلمان در بازی فردا داشت: این را فردا خواهید دید. برای شما مهم است که از مسلمان می‌پرسید؟ چرا از سیامک نعمتی سوالی نمی‌پرسید؟

برانکو ایوانکوویچ درباره شوتزنی شاگردانش بیان داشت: شما فکر می‌کنید من شوت زدن را ممنوع کردم؟ من دوست دارم در هر بازی ۳۰ شوت بزنیم اما این راحت نیست چرا که حریف مقابل ۱۸ قدم خودشان تجمع می‌کنند البته ما در دربی ۱۳ شوت زدیم و این در حالیست که تنها استقلال ۸ شوت زد. قبلاً هم گفتم ما در ابتدای فصل روی ۲ سیستم ۲-۴-۴ به صورت لوزی و خطی کار کردیم اما وقتی فرشاد احمدزاده عمل جراحی کرد و همینطور کامیابی‌نیا هم جراحی داشت مجبور شدیم سیستم خود را تغییر دهیم اما به هر حال برخی رخدادها باعث می‌شود در سیستم تغییر ایجاد کنیم.

سرمربی سرخپوشان تهرانی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد این تیم شادابی گذشته را ندارد، اظهار داشت: درباره همه چیز می‌شود راحت حرف زد من هر روز با بازیکنان هستم و واکنش آنها را می‌بینم که به چه سطح از آمادگی رسیدند. ما هر روز سطح بازیکنانمان را در نظر می‌گیریم به هر حال فوتبال ورزش قشنگی است چرا که در آن می‌توان راحت انتقاد کرد یا تعریف انجام داد. اما واقعیت این است که ما تا حالا توانسته‌ایم اختلاف امتیاز خوبی داشته باشیم و ۵ هفته قبل از پایان لیگ قهرمانی‌مان را مسجل کنیم.

او خاطرنشان کرد: هیچ تیمی به اندازه ما کم گل نخورده و هیچ تیمی به اندازه ما اینقدر گل نزده است. ما در حد فاصل سال ۹۶ دو قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در سوپرکاپ به دست آوردیم. خلاقیت در بازی کردن یک مسئله نسبی است و همیشه می‌توان درباره آن نظر داد اما طبعاً نظر من با شما مخالف است و من نظری دارم و نظر شما با نظر من فرق خواهد کرد. میل من این است که زیبا بازی کنیم و انتظار آن هم می‌رود. ما انتظارات زیادی را ایجاد کردیم اما می‌خواهم به آمار برگردم؛ ما نشان دادیم که موثرترین تیم بودیم که کمترین گل را دریافت کردیم و در یک سال دو قهرمانی در لیگ و یک قهرمانی در سوپرجام به دست آوردیم البته به استقلال باختیم و درحالیکه نباید به آنها می‌باختیم، باید بازی مساوی می‌شد چون نه ما خوب بازی کردیم و نه استقلال اما اگر آمار را ببینید متوجه می‌شوید که ما بهتر از استقلال بودیم. ۵۸ درصد مالکیت بازی در اختیار ما بود، ۴۲۴ پاس دادیم و ۱۳ شوت به سمت دروازه استقلال زدیم. این در حالیست که ۸۲ درصد پاس‌های ما درست بود اما با این حال ناراضی هستیم چون می‌توانیم و باید بهتر شویم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز