خبرگزاری کار ایران

هافبک العین پیش از بازی با استقلال: آرزو می‌کنم خوش شانس باشیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۱۳۸

هافبک العین امارات آرزو کرد تیمش در باز‌های پیش رو خوش شانس باشد و به بهترین نتایج دست پیدا کند.

به گزارش ایلنا، حسین الشحات از حمایت ویژه هواداران العین در بازی با الوحده که دربی محسوب می‌شد تشکر و قدردانی کرد و گفت: در واقع ستاره میدان هوادارانمان بودند که سزاوار برنده شدن عنوان برترین بازیکن زمین را داشتند؛ آنها با انگیزه دادن به ما نتیجه خوبی را برای العین در بازی بزرگ روز پنج شنبه رقم زدند.

بازیکن العین در پاسخ به یک سوال در مورد درصد برنده شدن عنوان لیگ گفت: معتقدم با استعداد سرمربی‌مان زوران مامیچ درصد آن صفر است!

او ادامه داد: در واقع فوتبال حرف‌ها را به رسمیت نمی‌شناسد و انتظارات به همان اندازه نشان دادن روح مبارزه در چمن است. مراحل بعدی اهمیت بیشتری دارند و ما قصد داریم چهار مسابقه پیش رو را با پیروزی برنده شویم تا عنوان قهرمانی را از آن خودمان کنیم.

الشحات خطاب به طرفداران گفت: مراحل بعدی نیازمند حمایت بی وقفه آنها هستیم زیرا مواجه شدن با تیم‌های آینده، اهمیت بیشتری نسبت به بازی در دربی دارد. بازی با الوحده روز پنج شنبه به پایان رسیده و ما در حال حاضر برای بازی با استقلال تهران آماده هستیم. امیدواریم پشتیبانی بزرگی توسط تماشاگرانمان در ورزشگاه بن زیاد، شاهکار معماری خیره کننده، دریافت کنیم. آرزو می‌کنم تیمم بهترین شانس را داشته باشد و برای رسیدن به تمام اهداف مورد نظر در این فصل جاری.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز