خبرگزاری کار ایران

لیگ یک

رویارویی شگفتی سازان ناکامی؛ صبا یا راه آهن، کدام یک معجزه می‎‌کنند؟

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۰۵۲

دو تیم قعر جدولی لیگ دسته اول امروز برابر هم قرار می‌گیرند و در اندیشه کسب دومین پیروزی‌شان در فصل جاری امیدوار هستند.

به گزارش ایلنا، دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال دو تیم راه آهن و صبای قم را با هم رو به رو کرد. دو تیم انتهای جدولی که عجیب ترین اتفاق‌ها را پشت سر گذاشته اند و کمترین شانس را برای ابقا در این رقابت‌ها دارند.

صبای قم به همراه ماشین سازی تبریز پس از پایان رقابت‌های لیگ شانزدهم به دسته پایین تر سقوط کرد وبیش از 5 بار در فصل جاری سرمربی تعیین کرد! تیم قمی که با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم کرده یک رده بالاتر از راه آهن در جایگاه پانزدهم قرار دارد. صبا طی بیست و پنج هفته اخیر یک پیروزی، نه تساوی و پانزده شکست کسب کرده اند و بیست و یک گل به ثمر رسانده اند و در مقابل چهل و شش گل نیز دریافت کرده اند.

راه آهن تهران با شرایط به مراتب وخیم تری پا به این بازی گذاشته و شگفتی ساز ناکامی‌ها بوده است. تیم ریشه دار تهرانی از سال گذشته با اوضاع عجیب مالی رو به رو شده و زمانی که مهدی پاشازاده هدایت این تیم را برعهده داشت، حسین رشیدی عنوان کرده بود بودجه باشگاه در دوره گذشته با رقمی حدود 16 میلیون تومان اداره شد!

تیم پایتخت نشین که شرایط متفاوتی با سایر تیم‌های این استان دارد، یک پیروزی، چهار تساوی و بیست شکست را تجربه کرده اند و در این بین 10 بار گلزنی کرده‌اند. تفاضل گل 29- نایب قهرمان پیشین جام حذفی نشان دهنده روزهای ناگوار تیم قعرنشین لیگ یک است.

به هر حال تقابل این دو تیم 9 هفته مانده به پایان رقابت‌ها شاید برای راه آهن کم اهمیت تر باشد اما صبای قم کورسوی امیدی را دنبال می‌کند تا نوار ناکامی‌هایی برای تیم‌های ایرانجوان و ماشین سازی ایجاد شود تا شاید به لیگ دسته دوم سقوط نکند. برنده این بازی موفق می‌شود به دومین برتری‌اش در فصل دست پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز