خبرگزاری کار ایران

عباسیان: وقتی گل را زدم شوکه شدم/ این 5 هفته برای آبرویمان بازی می کنیم؛ جایگاه پدیده این نیست!

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۹۸۰

هافبک گلزن پدیده درباره بازی با سپیدرود صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پدیده مشهد موفق شد در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر با یک گل از سد سپیدرود رشت بگذرد. تک گل این مسابقه توسط معین عباسیان زده شد. این بازیکن در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم در این مسابقه شش امتیازی به برتری برسیم. هر دو هم امتیاز بودیم و پیروزی در آن حساس بود. نیاز داشتیم تا به شرایط روحی و روانی عادی برگردیم. حالا استرس ها تا حد زیادی از روی ما برداشته شد.

وی در پاسخ به این سوال که چه شد پدیده ای که در نیم فصل اول مدعی سهمیه بود حالا در نیم فصل دوم در منطقه سقوط باشد گفت: برای خودمان هم جای سوال دارد. در نیم فصل اول تیم چهارم جدول بودیم و حالا باری نیفتادن می جنگیم. در اردوی کیش بودیم. شب خوابیدیم و صبح بیدار شدیم و دیدیم که شش امتیاز از ما کم شده است. خودم شخصا فکر می کردم سه هفته بیشتر در شوک نباشیم اما بیشتر به طول انجامید. از طرفی به دلیل مشکلات مالی مدتی تیم به هم ریخت اما خدا را شکر با جلسه ای که توسط مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره باشگاه صورت گرفت جو آرام شد.

هافبک پدیده در ادامه افزود: هنوز مشکلات مالی حل نشده اما قول داده اند که تا قبل عید و ظرف یک هفته تا ده روز اینده بخشی از مطالبات داده شود. در این 5 بازی باقیمانده ما باید برای آبرو و حیثیت خودمان بازی کنیم و کاری به مسائل دیگر نداریم. جایگاه ما این نیست و باید جبران کنیم.

وی درباره گلی که زد بیان داشت: نظر کادر فنی بود که بعد از دو هفته غیبتم، در این بازی از ابتدا به میدان نروم. راستسش را بخواهید ناراحت شدم اما بعدا متوجه شدم هیچ کار خدا بی حکمت نیست. به مجتبی سراسیابی گفتم می روم و گل می زنم و آن را به تو تقدیم می کنم. خدا کمکم کرد و این اتفاق رخ داد. شوکه شدم واصلا باور نمی کردم. واقعا به این گل نیاز داشتم و چند هفته بود که گل نزده بودم.

عباسیان درباره اعتراض تیم سپیدود به داوری و گلی که داور آفساید گرفت گفت: نمی توانم صد در صد بگویم آفساید بود یا نبود چون اصلا آن صحنه را درست ندیدم و جلوی زمین بودم. از کسی هم سوال نکردم و برنامه ای هم آن را نشان داد اما قطعا این اتفاق عمدی نبوده است. نیمه اول هم یک پنالتی صد در صد را برای ما نگرفتند. دیدید که چقدر آقای مهاجری تحت فشار بود و نسبت به آن صحنه معترض بودند.

وینگر پدیده در پایان تصریح کرد: خدا را شکر در ورزشگاه امام رضا(ع) هم بردیم و طلسم این ورزشگاه را شکستیم. انشالله در 5 هفته پایانی هم نهایت تلاشمان را کنیم تا بهترین نتیجه برای پدیده حاصل شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز