خبرگزاری کار ایران

معلوم نیست در ثامن بازی می کنیم یا امام رضا

عباسیان: ایستگاهی هایم طلسم شده/ هنوز برای دعوت به تیم ملی دیر نشده است

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۲۱۷

هافبک پدیده به احتمال فراوان به بازی برابر ذوب آهن نمی رسد.

معین عباسیان در گفت و گو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت پدیده پیش از بازی با ذوب آهن اظهار داشت: وضعیتمان بد نیست و برای دیدار با ذوب آهن تمرینات خوبی را انجام دادیم.متاسفانه مصدومان زیادی داریم که شرایط را برای کادر فنی سخت کرده است.

وی درباره مصدومیتی که برای خودش به وجود آمده خاطرنشان کرد: در بزای با پارس جم پایم پیچید اما چو بازیکن برای تعویض نبود به بازی ادامه دادم و با درد بازی کردم. تاندون پایم کشیده شده است و یک هفته ای می شود که فیزیوتراپی می کنم. مشخص نیست که به بازی با ذوب آهنئ برسم یا نه و طی روزهای آتی مشخص می شود.

 هافبک پدیده درباره بدشانسی عجیبش روی ضربات ایستگاهی گفت: نمیدانم باید چه کار کنم اما واقعا ایستگاهی های من طلسم شده است. پارسال 5 بار توپهایم به تیردروازه خورد و امسال هم باز اوضاع به همین منوال است. با این حال مطمئنم این طلسم به زودی شکسته می شود.

وی درباره توقع بالا از پدیده و ادعای برخی ها مبنی بر سقوط این تیم بیان داشت: خدا را شکر شرایط خوب است و به ثبات شخصیتی رسیدیم. کارمان سخته شده است و باید این وضعیت را حفظ کنیم. ما مستحق حضور در اینجا هستیم و باید این را اثبات کنیم. کار ما سخت تر شده چرا که همه نگاه ها روی تیم مان متمرکز شده است.

هافبک پدیده درباره بازی با ذوب آهن در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر تصریح کرد: بعد از دو هفته بازی در خارج از خانه دوباره میزبان شده ایم. ذوب آهن تیم بسیار خوبی است. آنها نفرات و کادر فنی خوب و با درایتی دارند. روی نقاظ ضعف و قوت این تیم کار کردیم و برای کسب سه امتیاز و ادامه روند رو به رشدمان به میدان می رویم.

وی درباره دعوت شدن دو بازیکن پدیده به تیم ملی و شانس خودش برای حضور در جمع مسافران روسیه گفت: خیلی خوشحالم از اینکه دو هم تیمی ام یعنی اکبر ایمانی و محمدرضا خانزاده به تیم ملی دعوت شدند. هر دو نفر مستحق بودند. متاسفانه محمدرضا بدشانسی آورد و دستش شکست. از طرف دیگر بازهم خیلی خوشحال هستم که کادر فنی تیم ملی روی پدیده نگاه ویژه ای دارد. با این حال از اینکه دعوت نشدم متاسفم اما هنوزدیر نشده است. چند اردوی دیگر باقی مانده و تمام تلاشم را می کنم تا نظر آقای کی روش را به خودم جلب کنم.

عباسیان در پایان درباره ورزشگاه امام رضا اذعان داشت: قرار هست بازی روز جمعه در این ورزشگاه به انجام برسد اما هنوز شورای تامین موافقت نکرده است. امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود تا ما بتوانیم در این ورزشگاه از تیمهای رقیب میزبانی کنیم. هنوز مشخص نیست جمعه در ثامن بازی می کنیم یا امام رضا.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز