خبرگزاری کار ایران

بدشانسی ما باعث شده در ۴ هفته با ۴ تیم بالای جدول بازی کنیم

عباسیان:شایسته شکست 4-0 مقابل پرسپولیس نبودیم/ مقابل استقلال جبران می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۵۴۸

مدافع تیم فوتبال پدیده عقیده دارد تیمش شایسته شکست سنگین مقابل پرسپولیس نبوده است.

معین عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص شکست سنگین پدیده مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما در این دیدار اصلاً شایسته چنین شکست سنگینی نبودیم. در نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌هایی ایجاد کردیم که اگر یکی از آنها گل می‌شد شاید شرایط بازی به کل تغییر می‌کرد.

وی افزود: پرسپولیس انگیزه زیادی در این بازی داشت و تماشاگران جو استادیوم را به طور کامل در دست گرفته بودند. وقتی این تیم گل اول را زد شیرازه بازی به کل از دست ما خارج شد و گل‌های بعدی را هم خوردیم.

مدافع پدیده در مورد 2 شکست پیاپی تیمش پس از 5 برد متوالی عنوان کرد: ما 5 برد خیلی خبو داشتیم که کمک زیادی به بهبود جایگاه‌مان در جدول داشت ولی بدشانسی ما این است که قرعه بدی به ما خورده و در 4 دیدار پیاپی با 4 تیم بالای جدول بازی داریم.

عباسیان در ادامه گفت: در بازی با تراکتورسازی هم می‌توانستیم شکست نخوریم ولی از همان شیوه‌ای که کادرفنی تذکر داده بود گل خوردیم.

وی در رابطه با دیدار با استقلال عنوان کرد: استقلال هم بعد از شکست مقابل تراکتورسازی نیاز زیادی به 3 امتیاز دارد و برای جبران می‌آید و این موضوع کار ما را سخت خواهد کرد. ولی مطمئن باشید با هدف پیروزی و قطع نوار این 2 شکست پیاپی مقابل استقلال وارد میدان خواهیم شد.

مدافع پدیده در پایان با اشاره به تمام شدن قراردادش در پایان فصل و پیشنهاداتی که دارد اظهار داشت: فعلاً بازیکن پدیده هستم و تمرکزم روی 2 بازی باقی مانده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز