خبرگزاری کار ایران

عباسیان: نباید سپاهان را دست کم بگیریم؛ در باد بازی رفت بخوابیم، باختیم!

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۲۰۰

هافبک پدیده در آستانه دیدار با سپاهان از شرایط تیمش در ابتدای نیم فصل دوم حرف زد.

به گزارش ایلنا، معین عباسیان در خصوص شرایط تیمش در آستانه بازی حساس مقابل سپاهان اصفان اظهار داشت: تمرینات خود را به خوبی پیگیری کردیم و زیر نظر کادرفنی به مرور نکات تاکتیکی پرداختیم. شناخت خوبی از سپاهان داریم و نباید این تیم را دست کم بگیریم.

وی افزود: سپاهان از جمله تیم‌‌های صاحب نام فوتبال ایران است که از مربی بادانشی مثل کرانچار سود می‌برد اما ثابت کرده‌ایم که هرگاه خودمان باشیم و تمرکز کنیم، به بهترین شکل ممکن از پس رقبا برمی‌آییم. همینطور که در بازی رفت مقابل سپاهان موفق شدیم با تمرکز وارد زمین شویم و ۴ گل به حریف بزرگ خود بزنیم. امروز هم می‌دانیم که اگر بخواهیم در باد آن پیروزی پرگل بخوابیم قطعا بازی را واگذار می‌کنیم.

عباسیان با اشاره به روند خوب پدیده گفت: اینکه بازیکنان مصدوم تیم یکی یکی در حال رسیدن هستند و پس از مدت‌ها می‌توانیم به حضور تمامی بازیکنان امیدوار باشیم، اتفاق خوبی است. ۱۴ ماراتن سخت تا پایان فصل داریم و دیگر هیچ دیداری آسان نخواهدبود. یک لحظه غفلت کنیم اتفاقات تلخی رخ می‌دهد و اصلا به اینکه از پیش برنده‌ایم فکر نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز