خبرگزاری کار ایران

گرشاسبی در جمع پرسپولیسی‌ها:

باید شکست در دربی را با برد در لیگ قهرمانان جبران کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۸۲۵

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ناراحتی هواداران از اعتقادی است که به تیم خودشان و شما دارند و در حال حاضر فقط یک راه برای کم کردن ناراحتی آنها داریم و آن موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش ایلنا، تمرین امروز شنبه سرخپوشان با صحبت‌های حمیدرضا گرشاسبی، برانکو ایوانکوویچ و افشین پیروانی در جمع بازیکنان آغاز شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با حضور در جمع بازیکنان به آنها یادآور شد که در شرایط فعلی این وظیفه تمام مجموعه تیم و باشگاه است که با تمرکز روی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و موفقیت و پیروزی در این بازی‌ها از ناراحتی هواداران کاسته و شادی و نشاط را بار دیگر به آنها هدیه کند.

گرشاسبی خاطر نشان کرد: اگر هواداران خیلی ناراحت هستند و این مساله را منتقل می‌کنند برای این نیست که قهرمانی مقتدرانه تیمشان را که می‌تواند به رکورد تاریخی تبدیل شود، فراموش کرده‌اند. این ناراحتی در کنار عشق و تعصب زیادی که به تیم دارند به خاطر اعتقاد فراوانی است که به تیم محبوبشان و شما دارند. بازی با استقلال هر چه بود تمام شد. فقط باید از تجربه‌اش استفاده کنیم و دیگر نباید با فکر آن مشغول باشید. بازی‌های مهمی پیش روی داریم که بازی دوشنبه برابر الوصل از جمله آنها است. باید با یک فوتبال خوب و یک پیروزی خوب‌تر ناراحتی هواداران را کم کنیم و آنها دوباره شاد شوند.

بازیکنان پرسپولیس بعد از صحبت‌هایی که امروز انجام شد، یک بار دیگر گرد هم آمدند و برای انجام یک بازی خوب، هم قسم شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز