خبرگزاری کار ایران

مسلمان غمگین بود

برانکو: ماهینی و ربیع خواه استانداردترین بازیکنان ما هستند / بیشتر از همه برای هواداران ناراحتم

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۴۹۵

سرمربی پرسپولیس در پایان تمرین ریکاوری شاگردانش پس از تقابل با استقلال تهران پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، تمرین روز شنبه پرسپولیس با درگیری هواداران و اعتراض آنها همراه بود؛ برانکو در پایان جلسه تمرینی امروز در این خصوص اظهار داشت: واقعا بیشتر از همه برای آنها متاسف و ناراحتم و تلاش ما برای آنهاست. این دربی است و بازی را باختیم چون که خوب نبودیم. به خاطر یک سری اشتباهات و اینکه حریف از آنها استفاده کرد. من ناراحتی هواداران را درک می‌کنم اما می‌خواهم چیزی بگویم؛ همین بازیکنان در طول فصل خیلی هواداران را شاد کردند.

او ادامه داد: ۱۵ امتیاز از تیم دوم جلوتر هستیم. این خوب است که هواداران عادت کردند که ببریم و ببریم خصوصا در دربی. استقلال هم تیم خوبی است و دربی علیرغم شرایط جدول بازی متفا‌وتی است. در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم و حریف از ۳۵ متری دروازه‌اش جلوتر نیامد. داور دو پنالتی برای ما نگرفت و همچنین اخراج شجاعیان که انصاری را لگد زد.

برانکو افزود: به بازیکنانم به خاطر تلاششان در طول فصل تبریک می‌گویم. بازی سختی در پیش داریم و امیدوارم بازیکنانم از نظر روحی و روانی هر چه سریعتر مهیا شوند.

برانکو در واکنش به این سوال که آیا شاگردانش در بازی روز گذشته ترسیده بودند، گفت: عوارض این مسائل اشتباهات پیاپی آنها بود. نیازی به ترس و از دست دادن اعتماد به نفس نیست. ما قهرمانیم و اختلاف زیادی با حریفان داریم. ما احترام زیادی برای حریفان قائل هستیم اما از حریفان بالاتر هستیم و در نیمه دوم کاملا این موضوع مشخص است. من از بازیکنان ممنون هستم که خیلی زود به شرایط برگشتند و خود واقعی شان شدند.

سرمربی سرخپوشان در خصوص انتقاد از ترکیب برابر استقلال گفت: به نظرم آماده ترین بازیکنان بازی کردند. صادق دوران نقاهت را پشت سر می‌گذاشت و ماهینی و ربیع خواه استانداردترین بازیکنان ما هستند و بارها قربانی شدند. من هر روز با بازیکنان هستم و وضعیت را می‌بینم. ما یک تیم باتجربه را برای دربی در نظر گرفتیم. بازیکنانی که دومین قهرمانی را پشت سر می‌گذارند و برای من هم جای تعجب داشت چرا اینقدر اشتباه فردی داشتند.

برانکو در واکنش به اینکه تیم‌های بزرگ هم در دنیای فوتبال با باخت مواجه می‌شوند و جدایی چوک چه تاثیری داشت، گفت: من موافق نیستم. ما بازی‌های خوبی انجام دادیم و می‌دانید استقلال در نیم فصل چقدر امتیار گرفته؟ ما هم بازی‌های خوبی انجام دادیم و مگر در آبادان و ذوب و ... بازی‌های بدی انجام دادیم. آخر فصل است و تیم تحلیل  رفته است و طبیعی است که در مقطعی افت داشته باشد. چرا بارسلونا بازی قبلی را نبرد؟ چرا چلسی نتیجه نگرفت؟

برانکو در مورد عدم بازی دادن به محسن مسلمان و سیام نعمتی عنوان کرد: سیامک برای حضور در ترکیب پیش بینی شده بود. آماده ترین بازیکنان را گذاشتم و به خاطر موقعیت بازی دو هافبک دفاعی را تغییر دادم اما پیش بینی بازیکنان دیگری را داشتم. به جای مسلمان هم اولویت را به دیگران دادم. چه لجی با مسلمان داشته باشم. کدام مربی با بازیکنانش لج می‌کند و برای کسب نتیجه بهترین‌ها را انتخاب می کند. مسلمان ناراحت بوده و شاید این حرف را زده است. هیچ مشکلی نیست و در میکسدزون می توانند مصاحبه کند و او ناراحت و غمگین بوده و من این را در چهره اش دیدم.

برانکو در خصوص اینکه خودش هم بازی را با ترس آغاز کرده گفت: طبیعی است و تجربه خیلی مهم است. علیرغم اینکه ما از استقلال با نوزده امتیاز بالاتر بودیم می دانیم که این بازی به اندازه قهرمانی مهم است. ما همیشه به بازیکنان می‌گوییم که با قلبی داغ و ذهنی خنک به بازی بروید.

او در پایان گفت: ما این امکان را به حریف با اشتباهات مان دادیم. البته آنها بازیکنان خوبی دارند. همه ملی پوش هستند و طبیعی است که تیم خوبی هستند و ما آنها کاملا در زمین خودشان حبس کردیم. بردند و هر بردی هم با استحقاق است و باید ما اشتباهات مان را  باید آنالیز کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز