خبرگزاری کار ایران

از امید عالیشاه بی خبرم

ساغلام: امیدوارم دیگر شاهد چنین بازی از تراکتور نباشم

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۳۶۴

سرمربی تراکتور به شدت از عملکرد تیمش در بازی با پیکان عصبانی است.

به گزارش ایلنا، تراکتورسازی در روزی که پیکان دو بازیکنش را در طول بازی به دلیل اخراج از زمین از دست داد بازهم نتوانست امتیازی به دست بیاورد و شکست خورد.  ارطغرول ساغلام سرمربی ترکیه ای تراکتورسازی  پس از دیدار مقابل پیکان تهران گفت: «ما امروز هدفمان از بازی کسب پیروزی و دور شدن از پایین جدول بود که متاسفانه پیروز نشدیم» . 

او افزود: «طبیعتاً بازی بر طبق خواسته ما پیش نرفت و یک گل بد روی بدشانسی خوردیم. پس از آن برای جبران خیلی تلاش کردیم ولی موفق نبودیم. کاری که در شرایط یازده به یازده نتوانستیم انجام دهیم پس از اخراج بازیکنان حریف هم نتوانستیم انجام دهیم. امیدوارم دیگر چنین بازی‌ای شاهد نباشیم. پس از اخراج بازیکنان حریف سعی کردیم با حضور آزادی و حاتمی با ۳ مهاجم بازی کنیم ولی همیشه سعی کردیم از موقعیت‌های شلوغ به سمت دروازه حریف هجوم بیاوریم و در نهایت بازی بدی انجام دادیم. »

ساغلام همچنین گفت:« امیدوارم این مسابقه آخرین مسابقه بد ما تا پایان لیگ‌ باشد. ۳ امتیاز امروز برای ما بسیار مهم بود. حال باید شرایط روحی تیم را بهبود بخشیم تا مقابل الجزیره نتیجه خوبی کسب کنیم و رضایت هواداران را کسب کنیم.  امروز دیدیم که باید فوتبال بهتری از خودمان نشان دهیم. در این دوره پرفشار نمی‌توانیم تمرینات بیشتری برگزار کنیم. ما فردا راهی تهران می‌شویم و پس از آن به دوبی می‌رویم و نمی‌توانیم تمرینات زیادی برگزار کنیم چون بازی‌هایی فشرده در برنامه داریم. »

ساغلام افزود: «ما با ۱۳،۱۴ بازیکن باید تمامی بازی‌ها را انجام دهیم. امروز بدون مهدی‌زاده و ایران‌پوریان مجبور شدیم از نفرات دیگر استفاده کنیم و از لحاظ نفرات تیم کیفیت لازم را نداریم. از این شرایط ناراضی نیستیم و سعی می‌کنیم به بازیکنان انگیزه دهیم و مشکلات روحی‌شان را حل کنیم تا آماده مسابقه شوند. »

سرمربی تیم تراکتورسازی درباره حضور عالیشاه در برنامه قبل از بازی دربی گفت: «من از برنامه او بی‌خبرم. شاید از کس دیگری اجازه گرفته ولی هرکسی به جایی که احساس می‌کند تعلق دارد، می‌رود. ما درباره این موضوع باید تصمیمی بگیریم که به نفع تیم باشد. فعلا درباره این موضوع نمی‌توان قضاوت کرد و باید دید آیا از کسی اجازه گرفته یا موضوع چیست. »

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز