خبرگزاری کار ایران

جلالی: پیکان تیمی است که کسی را ندارد

سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید که چون این تیم هوادار و رسانه ندارد خیلی راحت اشتباهات داوری علیه این تیم رخ می دهد.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

از بچه ها راضی هستیم

برای ما که تیمی هستیم که ترکیب ما ثابت است، در 18 روز گذشته چهارمین بازی را انجام دادیم و به ما فشار می آید و از دقیقه 10 در زمین لغزنده یک یار از دست دادیم. خیلی به ما فشار آمد اما از آن چیزی که بچه ها انجام دادند راضی هستیم اما از الان به بعد باید جلوی یک سری اتفاقات را بگیریم.

تیم بی کسی هستیم

تیم هایی مانند ما که کسی را ندارد، انتظار داریم همه چیز روی روال خودش باشد. اینکه داور با ما قانونی برخورد کند، حق قاضی است اما با همه باید قانونی برخورد کرد. پنالتی دقیقه 5 را ندیدند تا همه چیز عوض شود. در بازی استقلال خوزستان یک هند اتفاق افتاد و معلوم نیست تعریف هند چیست. داور در بسیاری از دقایق خوب قضاوت کرد اما انتظار داریم همیشه اینگونه باشد نه اینکه سوت های اشتباه زده شود و ذهنیت ما به هم بریزد.

اتفاقاتی افتاد که ذهن من مشغول شد

اتفاقاتی افتاد که ذهن من مشغول شد اما نمی خواهم به آن بپردازم. اخراج درست بود اما همه چیز باید همه جا روی روال قانونی پیش برود. یک هند واضح دقیقه 5 رخ داد اما یکی به من بگوید چرا پنالتی نگرفت؟ چون دقیقه 5 روی دروازه استقلال رخ داد؟ من واقعا احساس بدی دارم.

کد خبر : ۴۵۲۷۸۹