خبرگزاری کار ایران

داور احساسات خودش را کنار بگذارد

جلالی: امروز یک روز با شکوه برای تیمم بود

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۳۳۵

سرمربی پیکان از پیروزی تیمش برابر تراکتور به عنوان یک روز باشکوه یاد کرد.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی‌ تبریز در نشست خبری  اظهار داشت: دو نکته را باید بگویم. سال گذشته هفته سوم به تبریز آمدیم و سه بر یک باختیم. حالا بعد از یک سال و نیم روند پیشرفت پیکان را دیدیم. بازیکنانم با تمام وجود خود بازی می‌کنند. در تمام سال‌هایی که کار کردم یک روز باشکوه را برای تیمم دیدم؛ برای بازیکنانم مفهموی نداشتن علیه چه کسانی باید بازی کنند. همدل شده بودند و به نتیجه رسیدند. ما در تمرینات با 8 نفر هم تمرین می‌کردیم تا قابلیت دفاعی تیمم بالا برود و امروز دیدم چقدر بازیکنانم به تمرین وفادار هستند. آنها بی نظیر هستند و امیدوارم قدر خود را بدانند چون آینده برای آنها است.

جلالی درباره قضاوت داوری بازی هم گفت : به نظرم داور جوان و خیلی خوب است. خوب هم قضاوت می‌کرد، اما از نظر من مهم است که داور احساسات خود را کنار بگذارد. در مقام قضاوت نباید وقتی عصبی می‌شویم تصمیم بگیریم. از یاسر همرنگ  داور این بازی می‌خواهم احساساتش را با داوری قاطی نکند، چون به نظرم داور خوبی است و می‌تواند در آینده بسیار بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: ما بعد از اینکه 7 پیروزی آوردیم مشکلاتی برای ما پیش آمد. بازی‌هایی بود که خوب بازی می‌کردیم اما نمی‌توانستیم نتیجه بگیریم. اوایل نیم فصل دوم خیلی موضوع را بررسی کردم. در تیم‌هایی مانند پیکان نمی‌توان خیلی زود فضا را مسموم کرد، چون وقت هست همه چیز را اصلاح کرد. من تلاش کردم ذهن بازیکنان را برگردانم.

جلالی در پایان گفت: حتی روزی به من گفتند که بدشانسی می‌آوریم. فکر می‌کنم بیشتر از همه موفق شدیم ذهن بازیکنان را برگردانیم و البته روی کار دفاعی بیشتر کار کنیم. فضای ورزشگاه را برای بازیکنان توضیح داده بودم، اما مشکل‌پور کمی تمرکز خود را از دست داد و داور هم احساسی عمل کرد. من تلاش کردم تیمم را آرام کنم، چون فضای تبریز را می‌دانم و هرچه متشنج‌تر شویم فضا برای ما سنگین‌تر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز