خبرگزاری کار ایران

ایرانپوریان: هیچکس به فرزین حرفی نزد/ درباره شکایت خالد اظهار نظر نمی کنم

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۹۰۰

مدافع تراکتورسازی بعد از شکست برابر پیکان صحبت کرد.

محمد ایرانپوریان در گفت و گو با ایلنا، درباره شکست تیمش در برابر پیکان اظهار داشت: بازی سخت و نزدیکی بود. ما بد کار نکردیم و مستحق برد هم بودیم. در طرف مقابل پیکانم هم شانس هایی برای پیروزی داشت.

وی در ادامه افزود:‌ در نهایت این تیم پیکان بود که کمتر اشتباه کرد و از موقعیت هایی که برایش فراهم شد بهتر استفاده کرد و در نهایت هم سه امتیاز را گرفت. شرمنده هواداران شدیم. امیدوارم که در هفته های آتی بتوانیم جبران کنیم.

کاپیتان تراکتورسازی درباره غیبت مهدی کیانی گفت: ما مصدوم و محروم های زیادی داریم. شرایط ما سخت هست و حالا با نبودن مهره تاثیرگذاری چون مهدی کیانی شرایط بدتر هم شد. نمی دانم باید چه بگویم اما حداقل ای کاش زودتر به ما می گفتند. کارد فنی روی حضور مهدی کیانی حساب کرده بود و در نبودش حسابی ضرر کردیم.

وی درباره اشتباه فرزین گروسیان بیان داشت: از این اشتباهات در فوتبال وجود دارد. بزرگترین فوتبالیستهای دنیا هم اشتباه می کنند. دیروز هم گفتم که ما هم روی جوان بودیم و اشتباهاتی داشتیم. فرزین هم با گذشته زمان اشتباهات خود را کم می کند. ما همگی از او حمایت می کنیم. هیچکس هم به او حرفی نزد.

ایرانپوریان در پایان درباره شکایت خالد شفیعی از تراکتور گفت: اجازه بدهید که من در این باره صحبت نکنم و اظهار نظری نداشته باشم. این مساله بین اقای شفیعی و باشگاه تراکتورسازی است و فقط امیدوارم مشکلی در این بین به وجود نیاید و باشگاه تراکتورسازی و هوادارانش به مشکل برنخورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز