خبرگزاری کار ایران

کارکشتگی سید جلال در برابر شور جوانی روزبه؛ شماره 4 تن کیه؟

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۹۷۱

سید جلال حسینی و روزبه چشمی رقابت سنگینی را با یکدیگر در دربی هشتاد و ششم خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، روز پنجشنبه تیمهای استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند. یکی از نقاط مشترک دو تیم در این فصل عملکرد خوب خط دفاعی آنها بوده است.

پرسپولیس در این فصل فقط نه گل دریافت کرده و هنوز گل های خورده این تیم دو رقمی نشده است. آنها تا به اینجا 16 کلین شیت را به ثبت رسانده اند و از این بابت بهترین تیم ایران هستند. در سوی مقابل استقلال هم نزدیک ترین تعقیب کننده آنها به شمار می رود. تعداد کلین شیت های این تیم در این فصل 10 بوده که پس از پرسپولیس بهترین آمار ممکن است. آنها در این فصل تنها 13 گل دریافت کرده اند و از این حیث هم دومین تیم لیگ به شمار می روند.

حال اگر جزئی تر به این آمار و ارقام و مسببین آن دقت کنیم؛ متوجه می شویم که جلوتر از دروازه بان ها و تیم دفاعی، نقش سید جلال حسینی در پرسپولیس و روزبه چشمی در استقلال از بقیه پررنگ تر است. شماره چهار های سرخابی های پایتخت در این فصل خوش درخشیده اند. سید جلال کهنه کار و 35 ساله به همراه چشمی 25 ساله رهبران خط دفاعی پرسپولیس و استقلال هستند و در دربی هم نقش ویژه ای را خواهند داشت.

هر دو بازیکن از شم بالای گلزنی هم برخوردار هستند. درست است که سید جلال در این فصل گل نزده اما گل دوم سرخپوشان در دربی قبل توسط او به ثمر رسید. چشمی هم در ترکیب استقلال تا به اینجا سه بار دروازه حریفان را گشوده است. این دو بازیکن هر دو در تیم ملی هم حضور دارند و دست بر قضا رقابتی هم بین آنها برای حضور در ترکیب اصلی در کنار پورعلی گنجی هم به وجود آمده است.

حال باید دید در نهایت دوئل بین سیدجلال و روزبه به کجا می انجامد و چه نتیجه ای را در بر خواهد داشت. تجربه حسینی یا انگیزه چشمی؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز