خبرگزاری کار ایران

امیدوارم توپ به تیر دروازه بخورد و من هم کلین شیت کنم

محسن فروزان: استقلال انتقام دربی رفت را از پرسپولیس می‌گیرد/ امیدوارم خیلی زود به تیم محبوبم برگردم

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۹۳۱

گلر پارس جم در مورد شرایط این تیم و همچنین دربی 86 صحبت کرد.

محسن فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تقابل پارس جم مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست و پنجم اظهار داشت: بازی خیلی سختی داریم و این دیدار برای ما حکم مرگ و زندگی دارد. امیدوارم با انجام یک بازی خوب و حساب شده بتوانیم هر 3 امتیاز بازی را بگیریم. ضمن اینکه باید بگویم ذوب‌آهن حریف خیلی سختی است و کار دشواری مقابل آنها داریم.

وی در مورد رویارویی با مربی سابقش گفت: همیشه گفته‌ام من شاگرد قلعه‌نویی بودم و معرفی‌شدنم به لیگ برتر و فوتبال را مدیون ایشان هستم و با اعتماد او به اینجا رسیدم و به تیم ملی دعوت شدم. دوست دارم در دیدار این هفته ثابت کنم که بهترین شاگردش در پست دروازه‌بانی هستم.

گلر پارس جم در مورد اینکه در این بازی کلین شیت خواهد کرد یا نه عنوان کرد: کلین شیت کردن در حال حاضر واقعاً کار سختی است. ما هم خط دفاع جوانی داریم که باید تلاش زیادی برای بسته نگه داشتن دروازه داشته باشیم. در حال حاضر هم بازی‌ها سخت شده و مهاجمان دقت بیشتری در زدن ضربات دارند. امیدوارم این شانس را داشته باشم که توپ به تیرک دروازه بخورد یا مهاجم حریف دروازه خالی را بیرون بزند و آمار کلین‌شیت‌های من هم بالا برود.

فروزان در مورد دربی 86 هم گفت: من مطمئنم استقلال این بازی را پیروز خواهد شد و انتقام دیدار رفت را خواهد گرفت. هیچ لذتی در فوتبال بالاتر از انتقام گرفتن در داخل زمین نیست و برای استقلال هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد محرومیت حسینی و حضور رحمتی در این بازی هم خاطرنشان کرد: استقلال دو گلر خوب دارد و این اتفاق خوبی برای آنهاست. حسینی نمایش خوبی در دیدارهای گذشته داشت ولی محرومیت برای هر کسی پیش می‌آید. رحمتی هم دروازه‌بان خوب و با تجربه‌ای است و با اینکه رقیب و هم پستی من محسوب می‌شود در استقلال و هر تیم دیگری باشد برایش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به خوبی در دربی از دروازه استقلال محافظت کند.

گلر پارس جم در مورد اینکه خودش دوست دارد در دربی باشد یا نه،‌ گفت: من فقط یک دربی را تجربه کردم و قسمت نبود بیشتر در استقلال بمانم. امیدوارم روزی دوباره به این تیم برگردم و در دربی هم برای استقلال به میدان برود.

فروزان در پایان خطاب به هواداران پارس جم خاطر نشان کرد: از هواداران تیم‌مان که همه‌شان مثل من استقلالی‌ هستند می‌خواهم دربی را فراموش کرده و برای تشویق ما به ورزشگاه بیایند چرا که برای ماندن در کورس قهرمانی 3 امتیاز بازی با ذوب آهن برای ما حکم مرگ و زندگی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز