خبرگزاری کار ایران

استقلالی‌ها در کری خواندن فرهنگ بالایشان را نشان دادند

پیروز قربانی: از پرسپولیسی‌ها به خاطر گل دقیقه 93 عذرخواهی کردم

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۹۶۷

کاپیتان سابق استقلال در مورد دربی 86 و خاطره گل معروفش در دربی صحبت کرد.

پیروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دربی 86 اظهار داشت: دربی شرایط خاص خودش را دارد و یک دیدار متفاوت با همه بازی‌هاست. با توجه به مربیان با دانشی که دو تیم دارند امیدوارم یک بازی فنی و تاکتیکی را هم شاهد باشیم و تماشاگران دو تیم لذت ببرند.

وی در مورد شرایط بازیکنان گفت: شرایط بازیکنان بستگی به مربی دارد و این وظیفه مربی است که بازیکن را از لحاظ روحی و روانی آماده این بازی کند. خوشبختانه استقلال شرایط خوبی دارد و امیدوارم نتیجه خوبی هم بگیرد.

کاپیتان سابق استقلال در مورد اینکه جای چه کسی در دربی خالی است گفت: جای کسی خالی نیست. هرکسی دوره خودش را داشته و اقتضای زمان ایجاب کرده روزی بیاید و روزی برود و طبیعت زندگی همین است و الان هم نوبت نفرات جدید است که تاریخ خودشان را بنویسند.

قربانی در مورد کری خواندن پرسپولیسی‌ها و اشاره به اختلاف امتیاز در جدول عنوان کرد: از بازیکنان استقلال ممنونم که خودشان را وارد این بازی‌ها نکردند و اگر هم کری خواندند خیلی سنگین و باکلاس این کار را انجام دادند و رفتار پخته‌ای در آنها دیدم که فرهنگ بالای‌شان را نشان دادند و از آنها ممنونم.

وی در مورد مصاحبه‌ای که از او در انتقاد از رفتار حسینی منتشر شده بود اظهار داشت: من هیچ انتقادی به حسینی نداشتم و اگر مصاحبه‌ای از من منتشر شده دروغ است. اتفاقا حرکت حسینی طبیعی بود و نشان از انگیزه بالایش برای حضور در دربی داشت.

پیشکسوت استقلال در مورد خاطره گلش در دقیقه 93 گفت: اتفاق خاصی بود و گل زدن در این لحظات اهمیت بالایی دارد و این اتفاق می‌توانست سهم بازیکن دیگری باشد ولی خوشحالم که خدا این را برای من رقم زد و افتخار می‌کنم که باعث خوشحالی هواداران استقلال شدم. همان جا هم از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کردم که باعث ناراحتی‌شان شدم ولی طبیعت فوتبال همین است. باید یاد بگیریم احترام تماشاگر فوتبال را حفظ کنیم. کریم باقری به خاطر همین موضوع بین استقلالی‌ها هم محبوب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز