خبرگزاری کار ایران

برهانی: در دربی جای منصورخان خالی است / امیدوارم استقلال برنده شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۹۸۴

مهاجم سابق استقلال تهران درباره اینکه بزرگترین غایب هشتاد و ششمین شهرآورد پایتخت چه کسی است، گفت: در این بازی جای منصورخان پورحیدری خالی است.

آرش برهانی در حاشیه مراسمی که به منظور دیدار و مصاحبه مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پیش از دربی 86 برگزار شده بود، درباره مصاف این هفته سرخابی‌های پایتخت گفت: بازی این دو تیم ویترین فوتبال ایران است و باید به بهترین شکل در داخل زمین و روی سکوها برگزار شود.

برهانی درباره شرایط برگزاری دربی در چند سال پیش گفت: زمان ما دربی هایی که برگزار کردم این جلسات نبود و این جلسه‌ها فایده ندارد. این مسابقه ذاتشان تکل است و فوتبال خشونت دارد. این جلسات می‌تواند به فرهنگ سازی در فوتبال می‌تواند کمک کند.

مهاجم سابق آبی‌ها درخصوص اینکه با وجود امتیازگیری خوب استقلال و پرسپولیس مانع از ارائه بازی زیبا در شهرآورد می‌شود، بیان داشت: حساسیت بازی بسیار تاثیرگزار است و هواداران دو تیم دوست دارند برنده شوند یا بازنده نباشند و همین باعث شده بسیاری از دیدارهای مساوی شود و حمله‌ها کمتر دیده شود. حساسیت‌ها باعث شده نگذارند دربی‌ها قشنگ شود البته الان چند دربی است که خوب برگزار شده است.

استقلال الان مهاجم گل نزدن دارد؟ برهانی در واکنش به این سوال اظهار داشت: نه خدارشکر الان هم خوب هستند.

او افزود: امیدوارم بازی خوبی باشد و استقلال برنده شود. در دربی 86 جای منصور پورحیدری خالی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز