خبرگزاری کار ایران

تمام بلیت‌ها در اختیار باشگاه استقلال

نحوه بلیت‌فروشی دربی و زمان و مکان آن مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۱۵۸

نحوه تهیه بلیت برای تماشای دربی 86 در هفته بیست و پنجم مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دربی 86 پایتخت که در هفته بیست و پنجم لیگ برتر برگزار می‌شود حساس‌ترین بازی در فصل پایانی سال 96 خواهد بود که با توجه به شرایط خوب دو تیم پیش بینی می‌شود بازی جذابی باشد.

بلیت فروشی این دیدار برخلاف دیدار گذشته در گیت‌های مخصوص در محل برگزاری مسابقه و در مجموعه آزادی فروخته خواهد شد.

پیش از این قرار بود مانند بازی قبل بلیت فروشی این دیدار هم توسط شعبه‌های موسسه مالی اعتباری کوثر برگزار شود که این امر منتفی شد.

بنا بر اعلام سازمان لیگ، 80 درصد بلیت‌های ورزشگاه یعنی حدود 63 هزار بلیت به فروش خواهد رسید که سهم هر باشگاه حدود 30 هزار بلیت است و مسئولیت فروش آن بر عهده باشگاه استقلال به عنوان میزبان مسابقه است.

بلیت‌ها با قیمت‌های50 هزار تومان برای جایگاه وی آی پی، 25هزار تومان برای کنار جایگاه ویژه، 20 هزار تومان برای روبرو جایگاه و 15 هزار تومان برای پشت دروازه‌ها و طبقه دوم عرضه خواهد شد. هوادارانی که دارای کارت هواداری هستند نیز از تخفیف 20 درصدی بهره‌مند خواهد شد.

زمان بلیت فروشی از ساعت 8 صبح روز بازی و در مجموعه ورودی استادیوم آزادی خواهد بود. این دیدار روز پنچشنبه و از ساعت 15:45 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز