خبرگزاری کار ایران

بسکتبال انتخابی جام جهانی؛

برد قاطع آسمان خراش‌ها در شب خاص آزادی

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۸۵۰

تیم ملی بسکتبال ایران در چهارمین بازی خود از انتخابی جام جهانی سومین پیروزی اش را کسب کرد.

به گزارش ایلنا، تیم های ملی بسکتبال ایران و عراق از ساعت 18 امروز در سالن مملو از تماشاگر مجموعه ورزشی آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

هر 2 تیم از 3 بازی قبلی خود 2 پیروزی و یک باخت به دست آورده بودند و در شرایطی تقریبا برابر مقابل یکدیگر قرار گرفتند. البته بازی رفت 2 تیم به میزبانی عراق با شکست آسمان خراش های کشورمان همراه بود.

شاگردان مهران شاهین طبع که 3 روز قبل در قزاقستان برد روحیه بخشی را مقابل یکی از مدعیان این گروه کسب کرده بودند، امروز هم با حمایت تماشاگران انگیزه بالایی برای برتری داشتند.

حضور پرشور خانواده ها و زنان که بعد از مدت ها پایشان در بازی های ملی به سالن بسکتبال باز شده بود، جو فوق العاده سنگینی ها را برای عراقی ها در سالن به وجود آورد.

نیمه نخست این بازی با برتری خفیف ایران با نتیجه 40 بر 35 همراه بود اما در ادامه شرایط تغییر کرد. شاگردان شاهین طبع توانستند به مرور اختلاف را افزایش داده و در نهایت با حساب 83 بر 53 مقابل عراق به برتری دست یافتند.

بدین ترتیب ایران با جبران شکست دور رفت سومین پیروزی خود را کسب کرد و حالا همراه با قزاقستان در صدر جدول این گروه قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز