خبرگزاری کار ایران

بسکتبال جام جهانی - اسپانیا؛

نخستین پیروزی آسمان خراش های ایران در جام جهانی / برد نوبرانه آسیا بر آفریقا

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۵۱۷

دراین مسابقه صمد نیکخواه بهرامی با ۲۴ امتیاز و ۶ پاس منجر به گل و حامد حدادی با ۱۵ ریباند بهترین عملکرد را در میان بازیکنان حاضر در میدان داشتند.

تیم ملی بسکتبال ایران با غلبه بر مصر به نخستین پیروزی خود در جام جهانی ۲۰۱۴ اسپانیا دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی بسکتبال ایران در چهارمین دیدار خود در جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۴ توانست تیم ملی مصر را با نتیجه ۸۸ بر ۷۳ شکست دهد و به نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یابد.

در این دیدار که در شهر گرانادای اسپانیا و در حضور ۲ هزار تماشاگر برگزار شد تیم بسکتبال کشورمان نمایش قابل قبولی داشت و در طول مسابقه برتری ۱۰ امتیازی خود را مقابل نماینده آفریقا حفظ کرد. بلند قامتان ایران در این بازی با ترکیب حامد حدادی، صمد نیکخواه، حامد آفاق، مهدی کامرانی و اوشین ساهاکیان، بازی را آغاز کردند و با درخشش حامدی حدادی و صمد نیکخواه بهرامی بازیکنان مصر را زمین گیر کردند.

تیم ملی کشورمان در این مسابقه کوارترهای اول، سوم و چهارم را به ترتیب با امتیازات ۲۷ بر ۱۵،۱۶ بر ۱۵ و ۲۴ بر ۱۷ به سود خود رقم زد و فقط کوارتر دوم را با نتیجه ۲۶ بر ۲۱ به مصر واگذار کرد. دراین مسابقه صمد نیکخواه بهرامی با ۲۴ امتیاز و ۶ پاس منجر به گل و حامد حدادی با ۱۵ ریباند بهترین عملکرد را در میان بازیکنان حاضر در میدان داشتند.

علیرغم این پیروزی ملی پوشان بسکتبال کشورمان برای صعود به مرحله بعد شانسی ندارند و سه شکست پیاپی مقابل اسپانیا میزبان مسابقات و برزیل و شکست برابر صربستان آرزوهای شاگردان بچروویچ برای صعود را بر باد داد.

تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی از ساعت ۲۰:۳۰ فردا پنجشنبه به مصاف فرانسه، قهرمان سال ۲۰۱۳ اروپا می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز