خبرگزاری کار ایران

بسکتبال قهرمانی جهان - اسپانیا؛

اورنگا: ایران نیمه اول برای ما مشکل ایجاد کرد / حریفان را دست کم نمی گیریم

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۲۵۶

تیم ایران از بازیکنان خوبی برخوردار بود و در بخش حمله نشان داد که خطرناک است. این تیم در نیمه اول مشکلاتی را در بخش دفاعی برای ما ایجاد کرد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال اسپانیا بعد از پیروزی برابر ایران در نخستین بازی خود در جام جهانی گفت: تیم ایران در نیمه نخست مشکلاتی را در بخش دفاعی برای ما ایجاد کرد اما در نیمه دوم مشکلات را رفع کردیم.

به گزارش ایلنا، خوزه آنتونیو اورنگا بعد از پیروزی ۹۰ بر ۶۰ مقابل ایران در نخستین بازی تیمش در جام جهانی ۲۰۱۴ بیان کرد: تیم اسپانیا نشان داد که در داخل زمین برتری کاملی بر حریف داشت و نخستین بازی را با پیروزی به پایان برد که این برای شروع کار خوب است.

وی افزود: ما برای ورود به این بازی‌ها کاملا جدی بودیم و به همه تیم‌ها و حریفان احترام می‌گذاریم و آنها را دست کم نمی‌گیریم. تیم ما تعادل خوبی در ابتدای کار در بخش حمله و دفاع نداشت اما به مرور بهتر شد و توانست بازی معمول خود را ارایه کند.

سرمربی تیم ملی اسپانیا از برادران گاسول تمجید کرد و گفت: پائو و مارک در سطح بالایی ظاهر شدند و امتیازات زیادی را کسب کردند. ضمن اینکه تیم ایران البته از بازیکنان خوبی برخوردار بود و در بخش حمله نشان داد که خطرناک است. این تیم در نیمه اول مشکلاتی را در بخش دفاعی برای ما ایجاد کرد ولی در نیمه دوم با تحلیلی که داشتیم مشکلات را رفع کردیم. ما در بازی بعد به خصوص در بخش دفاعی بهتر خواهیم شد.

اورنگا همچنین درباره ایباکا توضیح داد: او دچار کشیدگی همسترینگ شده است و فیلیپه ریس می‌تواند در بازی با مصر ما را همراهی کند.

تیم ملی اسپانیا در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۴ در شهر گرانادا برابر ایران به میدان رفت و در پایان ۹۰ بر ۶۰ برنده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز