خبرگزاری کار ایران

السد تیم فوق العاده ای است

برانکو: هواداران مسوولیت ما را برای برد افزایش می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۷۴۹

سرمربی پرسپولیس بازی با السد را سخت و دشوار دانست و می گوید با تمام پتانسیل برابر آنها حاضر می شویم.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با السد شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

 

خوشحالم که دوباره به قطر آمدم

من در وهله اول سلام عرض می کنم به خبرنگاران و دوست دارم بگویم که احترام زیادی برای تیم السد قائل هستم. فکر می کنم یک بازی خیلی جذاب را پیش رو خواهیم داشت؛ خوشحالم که دوباره به قطر آمدم، خاطرات خوبی از این کشور داریم و با تیم های مختلف در قطر بازی های خوبی را پشت سر گذاشتم. مطمئنم فردا هم هواداران بازی خوبی را شاهد خواهند بود.می دانم هواداران ایرانی در ورزشگاه حضور دارند که از همین جا از آنها تشکر می کنم و امیدوارم نمایش خوبی برایشان داشته باشیم.

 

با تمام توان به میدان می رویم

السد تیم ثروتمند، دارای سازماندهی و پرافتخاری است و ما باید با تمام توان مقابل این تیم به میدان برویم. قطعا یک بازی سخت پیش رو داریم و ما سعی می‌کنیم با تمام پتانسیل برابر آنها حاضر شویم و هر دو تیم تا به اینجا بازی خوبی به نمایش گذاشتند و با برد همراه شده است. تیم ما آماده است و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.

 

پرسپولیس 40 میلیون هوادار دارد و این مسئولیت ما را بیشتر می کند

سرمربی سرخپوشان در واکنش به اینکه چرا برخلاف دوره قبلی (جام باشگاه‌ها) تیم‌های ایرانی موفقیت داشتند اما در دوره جدید لیگ قهرمانان اینطور نبود، گفت: در آسیا اکنون همه تیم‌ها به قدرت رسیدند و رقابت فشرده شده. در دوره گذشته هم ما به مرحله نیمه نهایی رسیدیم و اگر با آن مشکلات و غیبت بازیکنان مواجه نمی‌شدیم می‌توانستیم فینالیست شویم اما اکنون به جز پرسپولیس، استقلال، تراکتور و ذوب آهن که امدند تیم‌های خوبی هستند و تجربه بالایی دارند. پرسپولیس نیز لیگ را خوب شروع کرده و این تجربه می‌تواند در لیگ قهرمانان کمک بزرگی به تیم کند. ما 40 میلیون هوادار داریم و این مسوولیت ما را برای اینکه همیشه برنده باشیم را افزایش می‌دهد. این خواسته ماست که تیم برنده باشیم اما مسابقات آسان نیست و تمام حریفان از قدرت لازم و شایستگی برای حضور در مسابقات برخوردار هستند.

 

با یک برد خوب مسابقات را آغاز کردیم

برانکو با اشاره به عملکرد فصل گذشته تیمش گفت: ما فصل گذشته تنها تیمی بودیم که با بازیکنان بیشتر ایرانی و داخلی به نتیجه در این مسابقات دست پیدا کردیم و در مرحله یک چهارم و نیمه نهایی بشار رسن و منشا به ترکیب تیم اضافه شدند. امسال هم استارت خوبی داشتیم و در اولین بازی با سه گل به برتری رسیدیم.

 

در لیگ ایران رکوردهای خوبی داریم

برانکو در ادامه در پاسخ به سوالی از سوی یکی از خبرنگاران در خصوص اختلاف امتیاز جالب توجه این تیم در لیگ داخلی گفت: ما 16 امتیاز اختلاف با تیم دوم داریم و ضمنا خیلی رکوردها را نیز داریم. بهترین گلزن، بهترین رکورد دفاعی و ... را نیز به جا گذاشته‌ایم.

 

السد می تواند قهرمان لیگ قطر شود

سرمربی سرخپوشان در خصوص سوالی درباره اینکه تیم پرسپولیس تاکتیکی است و السد بیشتر تکنیکی و به نظرش در بازی فردا تکنیک برنده خواهد شد یا تاکتیک، گفت: السد علاوه بر تکنیک از تاکتیک خوبی نیز بهره می‌برد.ما نیز در بحث تکنیکی نیز بازیکنان خوبی داریم و سعی می‌کنیم با یک بازی تلفیقی از تکنیک و تاکتیک در بازی فردا به نتیجه برسیم. فصل گذشته نیز در بازی الریان نیز این اتفاق افتاد و السد بازیکنان بزرگی دارد، از پورعلی گنجی تا ژاوی و فورواردی که به تازگی گرفته و در لیگ قطر عملکرد خوبی داشته و می‌تواند عنوان قهرمانی لیگ ستارگان را نیز کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز