خبرگزاری کار ایران

بصیری: جو بدی برای فوتبال اراک پیش آمده؛ امیدواریم بعضی از افراد مسائل شخصی را دخیل نکنند

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۷۶۶

سرمربی آلومینیوم اراک یک روز پیش از مصاف شاگردانش با فجرسپاسی شیراز از انتقادهای برخی کارشناسان گلایه کرد.

به گزارش ایلنا، حامد بصیری درباره بازی با فجرسپاسی شیراز در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول گفت: فردا بازی سختی داریم. فجرسپاسی یکی از تیم‌های خوب لیگ یک است. آنها در نیم فصل دوم امتیازات خوبی جمع آوری کرده‌اند و ما هم با توکل به خدا و تلاش بازیکنان ان شاء الله بتوانیم دست پر از شیراز برگردیم. 

او ادامه داد: دو بازی بعدی داخل خانه داریم و امیدواریم بتوانیم در سه بازی پیش رو جایگاهمان در جدول را ارتقا بدهیم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره محرومان و مصدومان بازی فردا اظهار داشت: سه محروم داریم. کیوان وحدانی، میثم خداشناس و میلاد رخشان همچنین ایمان رئیسی، علی عزیزی مصدوم هستند و بهادر عبدی به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است. ان شاء الله جانشینان آنها با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشتیم امتیازگیری کنیم.

بصیری درباره انتقادها از نحوه نتیجه گیری شاگردانش گفت: انتقادهایی که منصفانه باشد را با جان دل  میپذیرم. قطعا کم و کاستی‌های وجود دارد. سعی کردم تمامی راهکارها برای موفقیت تیم را به کار بگیریم. برخی منتقدین با انتقادهی کوبنده‌ای که می‌کنند فضا در بازی‌های خانگی را سخت کرده اند و امیدوارم به خاطر مردم اراک از این کارها دست بکشند و جو بدی برای فوتبال اراک پیش آمده امیدوارم این روند را در بازی های داخل خانه از بین ببریم. امیدواریم بعضی از افراد مسائل شخصی را دخیل نکنند و کاری کنند که به نفع تمامی فوتبال اراک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز