خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی کمیته داوران برای ما امتیاز نمی‌شود

بصیری: نیم نگاهی به لیگ برتری شدن داریم

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۱۶۴

سرمربی جوان آلومینیو اراک ابراز امیدواری کرد که شاگردانش با کسب نتایج موفق در نیم فصل اول نیم نگاهی به صعود لیگ برتر داشته باشند.

حامد بصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط مسابقات لیگ دسته اول با گذشت 10 هفته از مسابقات و شرایط آلومینیوم اراک عنوان کرد: چند بازی است که از داوری شدید ضربه می‌خوریم. چندین صحنه شده که داور به اشتباه علیه ما نظر داده و دو یا سه گل مان را هم در بازی‌های گذشته که صحیح بود مردود اعلام کردند.

وی ادامه داد: فیلم بازی‌ها را به کمیته داوران هم فرستادیم آنها هم عذرخواهی کردند اما واقعا این عذرخواهی برای ما امتیاز نمی‌شود و باوجود رقابت‌ نزدیک بین تیم‌ها اینگونه امتیاز از دست دادن به ضرر ما تمام می‌شود. چهار بازی پشت سر هم این اتفاقات رخ می‌دهد و به نظرم غیر طبیعی است.

بصیری درباره رویارویی شاگردانش در بازی هفته آینده برابر شهرداری تبریز گفت: بازی این تیم با صبا را از نزدیک دیدم و انگیزه بازیکنانشان با وجود سرمربی جدیدی همچون سیروس دین محمدی بالاتر رفته است. روی برنامه‌هایمان متمرکز هستیم. ما هم همانند بقیه تیم‌ها مشکل مالی داریم اما بازیکنان ما با تمام وجود رای تیم تلاش می‌کنند.

سرمربی آلومینیوم اراک در پایان گفت: برابر تیم‌های قدرتمند مثل ملوان و خونه به خونه نمایش خوبی داریم این را نشان می‌دهد که شخصیت تیمی ما شکل گرفته است. اگر این شرایط ادامه پیدا کند و در نیم فصل بالاتر از رتبه دهم قرار بگیریم آن زمان می‌توانیم نیم نگاهی به صعود به لیگ برتر داشته باشیم. آقای حنطه برای این تیم زحمت کشیدند اما در هتفته‌های ابتدایی نتیجه‌ای حاصل نشد ما می‌دانیم که از جایی استارت موفقیت را خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز