خبرگزاری کار ایران

بصیری: راه‌های نفوذ مس را بسته بودیم؛ حرفی برای گفتن نداشتند

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۰۹۱

سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از دیدار برابر مس رفسنجان از عملکرد شاگرادنش تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، حامد بصیری در نشست خبری پس از دیدار برابر مس کرمان گفت: از کادرفنی خوبی که کنار من هستند تشکر می‌کنم همچنین از مربی دروازه بانمان که دو دروازه بان آماده در اختیار ما قرار داده. خداراشکر بازی خوبی به اجرا گذاشتیم و از نظر تاکتیکی اکثر چیزهایی که خواستیم را انجام دادند و نقاطی قوت حریف را بستیم. موقعیت‌های زیادی هم کسب کردیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد. 

او ادامه داد: خداراشکر با توجه به موجودی بازار نفرات خوبی جذب کردیم آنها از نظر بدنی عقب هستند و تلاش می‌کنیم به شرایط ایده‌آل برسند. چند نفر آنها شرایط بازی داشتند و به ما کمک کردند. در این بازی هم همانند صبا حریف را تحت فشار قرار دادیم و حتی صبا در نیمه اول بهتر از مس رفسنجان بود. مطمئن باشید اگر گل اول را میزدیم نتیجه به مراتب بهتری کسب می‌کردیم.

بصیری افزود: در نیمه اول خداراشکر سرعت بازی بالا بود و تعداد ضرب کم به حمله رسیدیم اما در نیمه دوم اشتباهات فردی در پاس دادن داشتیم. نیمه دوم می‌خواستیم زودتر به گل برسیم و باعث که بازیکنان عجله کردند. تماما کارهایی که خواستیم انجام شد. از مدافعانمان در بازی سازی راضی هستم.

سرمربی آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: تیم ما سی دقیقه حریف را تحت فشار گذاشتیم و آنها حرفی برای گفتن نداشتند. خداراشکر کمیته فنی از اعضای شهر و کشورمان تشکیل شده و برای آنها احترام قائلم. بعد از هر بازی امیدبخش است که صحبت می‌کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز