خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین اعلام کرد:

چهار سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ به ایران تعلق گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۱۶۷

رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین از اختصاص ۴ سهمیه به کشورمان برای حضور در بازی های پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ خبر داد.

 به گزارش ایلنا، رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین از اختصاص ۴ سهمیه به کشورمان برای حضور در بازی های پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ خبر داد.

عیسی ساوه شمشکی با اعلام این خبر گفت: پس از پایان مسابقات کاپ آسیا که به میزبانی ایران برگزار شد و نیز رقابت های جهانی صحرانوردی آلمان و بررسی های بعمل آمده توسط کمیته ورزش های زمستانی IPC ، چهار سهمیه به ایران در دو رشته اسنوبرد و صحرانوردی تعلق گرفت.

ساوه شمشکی خاطر نشان کرد: حسین سولقانی، پوریا خلیل تاش و صدیقه روزبه در بخش اسنوبرد و الهه قلی فلاح، تنها اسکی باز نابینای تیم ملی در بخش صحرانوردی، چهار ملی پوشی هستند که موفق به دریافت سهمیه شدند.

رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین در همین زمینه افزود: احتمال دارد یک سهمیه در بخش آلپاین هم به ایران تعلق بگیرد که تکلیف آن تا ۴ اسفند مشخص خواهد شد.

وی گفت: اردوی تیم ملی برای آمادگی حضور در بازی های پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ کره جنوبی از اول اسفند آغاز می شود و ملی پوشان بخش اسنوبرد در پیست دیزین و ملی پوش بخش صحرانوردی در پیست شمشک برای شرکت در این مسابقات آماده می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز