خبرگزاری کار ایران

هواداران‌مان هم دوست داشتند در شهر خودمان بازی کنیم

کیانی: امیدواریم بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۶۰۵

کاپیتان تراکتورسازی در نشست خبری پیش از دیدار با الاهلی عربستان با توجه به برپایی این بازی در کشور ثالث اظهار داشت: ما در اولین حضور سرمربی تیم در این مسابقات دوست داشتیم در کشور خودمان و در مقابل هوادارمان بازی کنیم.

به گزارش ایلنا، مهدی کیانی در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل الاهلی عربستان در هفته اول مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم که با آمدن مربی جدید این شرایط تغییر کرده و روز به روز بهتر می‌شویم. ما تیم جوانی هم داریم که خیلی از بازیکنان‌مان در لیگ قهرمانان آسیا بازی نکرده‌اند.

او ادامه داد: ما در اولین حضور سرمربی تیم در این مسابقات دوست داشتیم در کشور خودمان و در مقابل هوادارمان بازی کنیم و هواداران‌مان هم دوست داشتند در شهر خودمان بازی کنیم. جای هواداران در این بازی خالی است ولی به هر حال به این تصمیم احترام می‌گذاریم. 

کاپیتان تراکتورسازی افزود: درست است که هواداران‌مان را در کنارمان نداریم ولی می‌دانیم که دعای خیر آنها بدرقه راه ماست و قول می‌دهیم فردا بازی خیلی خوبی انجام دهیم و بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای ملت شریف ایران باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز