خبرگزاری کار ایران

اعصابم به خاطر گل نزدن‌هایم به هم ریخته بود

دانشگر: می‌دانستیم می‌بریم ولی نه با 4 گل/ قضاوت خورشیدی عالی بود

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۰۱۰

مدافع سایپا از پیروزی مقابل ذوب‌آهن و گلزنی خودش می‌گوید.

محمد دانشگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی پر گل سایپا مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی خیلی مهمی بود و آقای دایی قبل از بازی به ما گفته بود این یکی از مهم‌ترین بازی‌های ما تا پایان فصل است و نتیجه آن خیلی تعیین کننده بود. روی نقاط قوت و ضعف ذوب‌آهن به خوبی کار کرده بودیم و از همان نقاط به آنها ضربه زدیم و خوشحالم که در نهایت دست پر از زمین خارج شدیم.

وی در مورد زدن 4 گل به ذوب آهن گفت: ما می‌دانستیم پیروز می‌شویم ولی تصور چنین برد پرگلی نداشتیم. ذوب‌آهن یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ است و گل زدن به آنها کار راحتی نیست. دیداری که 6 گل داشته باشد مشخص است زیبا بوده و دو تیم برای برد و به شکل کاملا هجومی بازی می‌کردند و یک دیدار جذاب را شاهد بودیم.

مدافع سایپا با اشاره به گلزنی خودش در این دیدار عنوان کرد: من در نفت زمان منصوریان خوب گل می‌زدم و در یک فصل فکر کنم 4 گل زده بودم که برای مدافع آمار خوبی است ولی فصل گذشته و این فصل موفق به گلزنی نشدم و این موضوع اعصاب من را به هم ریخته بود و دوست داشتم گلزنی کنم. خدا را شکر مقابل ذوب‌آهن این فرصت به من رسید و از آن استفاده کردم.

دانشگر با اشاره به اعتراض‌های قلعه‌نویی و ذوب‌آهنی‌ها به داور مسابقه گفت: من به خاطر اینکه بازی را بردیم این حرف را نمی‌زنم ولی واقعاً به نظرم خورشیدی عالی قضاوت کرد و اشتباه خاصی نداشت. در صحنه پنالتی ما اگر فیلم را نگاه کنید تصمیم داور درست بود. در موقعیتی که توپ به دست بازیکن ما خورد هم شوت محکمی زده شد و دست بازیکن هم جایی بود که اگر توپ به دستش نمی‌خورد به شکمش برخورد می‌کرد و مانع توپ نبود.

وی در پایان اضافه کرد: 3 امتیاز مهم به دست آوردیم که مارا در کورس کسب سهمیه نگه داشت و امیدوارم در 7 بازی بعدی هم با نتایج خوب بتوانیم به هدفمان برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز