خبرگزاری کار ایران

افاضلی روی انگیزه بازیکنان تاثیرگذار بوده؛

آقا زمانی: با مدیریت مناسب سال آینده سهمیه آسیایی می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۴۵۴

هافبک نفت تهران ابراز امیدواری کرد با تداوم روند موفقیت آمیز تیم بجرانی نیم فصل اول سال آینده کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از آن خودش کند.

سامان آقازمانی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره دیدار برابر پیکان در هفته بیست و دوم گفت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. به هر حال شرایط زمین نامساعد بود؛ به دلیل برف شدید تهران چمن مناسب نبود و جا دارد از مسئولین ورزشگاه شهدای قدس تشکر کنیم که شرایط زمین را فراهم کردند. ما هم نتوانستیم در این هفته تمرین کنیم و در سالن بودیم.

او ادامه داد: خداراشکر بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و اگر دقت می‌کردیم سه امتیاز برای ما بود. به نظرم اگر داور هم مهربان بود، می‌توانست اواخر نیمه اول صحنه مشکوک را پنالتی اعلام می‌کرد تا بازی را برنده شویم. 

هافبک نفت درباره نتایج نیم فصل دوم نفت تهران که شرایط عجیبی را پشت سر گذاشته، عنوان کرد: آقای افاضلی به دلایل انگیزه بالایی که داشت تغییراتی را ایجاد کرد. بازیکنان باتجربه و جوانی در کنار هم داریم که تا به اینجای لیگ پیش رفته‌ایم و آقا افاضلی نفش مهمی در مدیریت ایفا کرده‌اند و بحث انگیزشی بازیکنان خیلی کار کردند. اینکه بخشی از قراردادها پرداخت شده تاثیر بسزایی در روحیه بازیکنان داشته و با اینکه از سایر تیم‌ها عقب هستیم اما با تلاش هایی که مدیریت انجام می‌دهند خیلی مثبت بوده است.

آقا زمانی ادامه داد: در اول فصل خیلی هجمه روی ما بود و با کم لطفی نفت را از لیگ قهرمانان آسیا حذف کردند. ما نتوانستیم انگیزشی که داشتیم را حفظ کنیم و خداراشکر طی هفته‌های اخیر نتایج قابل قبولی کسب کرده ایم و ان شاء الله سال دیگر با اندیشه مدیریت و کادرفنی دوباره سهمیه آسیا را کسب کنیم. 

آقازمانی افزود: ما به همراه آقای افاضلی دو هدف داریم. اینکه به رتبه تک رقمی برسیم و با انگیزه و تلاشی که بازیکنان دارند در جمع شش تیم برتر بایستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز