خبرگزاری کار ایران

پیکان حریف سرسختی بود

منوچهری: به شرایط جدول کار نداریم؛ هر بازی برای ما فینال است

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۶۷۲

مهاجم نفت تهران گفت: پیکان حریف سرسختی بود و نیم فصل اول این را نشان داد. تمام تمرکزمان را گذاشتیم تا نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

امین منوچهری در گفت و گو با ایلنا، درباره دیدار برابر پیکان تهران اظهار داشت: برای ما همه بازی ها سخت است و اینکه امتیاز از دست دادیم باید تلاش دوبرابر داشته باشیم. پیکان هم حریف سرسختی بود و نیم فصل اول این را نشان داد. تمام تمرکزمان را گذاشتیم تا نتیجه قابل قبولی کسب کنیم؛ به هر حال ما از اهدافی که داریم عقب هستیم.

او ادامه داد: آقای افاضلی از زمانی که به نفت آمده‌اند تغییرات احساس شده است. هدف، برنامه و تمرکز بازیکنان کامل تر شده و تیم مدیریتی بهتری برای حمایت داریم. افکار آنها جدید است و اگر اینها را رعایت شود در نهایت جواب می‌دهد. به شرایط جدول کار نداریم.

مهاجم نفت تهران ادامه داد: شرایط خیلی بهتری در نفت دارم و افاضلی به من اعتماد کرد. همه بازیکنان در تمامی پست‌ها بیشترین انگیزه را به کار می‌گیرند و این آخرین تلاش هاست تا رتبه مان را تک رقمی کنیم و اتفاق بدی برای نفت رخ ندهد. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و به شرایط پیش رو فکر می‌کنیم تا برای سال آینده برنامه داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز