خبرگزاری کار ایران

اعداد حیرت انگیز استقلال با وینفرد شفر/ باورنکردنی!

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۲۴۵

استقلال با هدایت وینفرد شفر از 50 درصد باخت به 8 درصد باخت رسیده است.

به گزارش ایلنا، روزی که وینفرد شفر استقلال را تحویل گرفت، این تیم در رده یازدهم جدول قرار داشت. استقلال در آن مقطع از 8 بازی خود، صاحب 2 برد، 2 مساوی و 4 باخت شده بود. 4 گل زده، 8 گل خورده، تفاضل گل 4- و امتیاز 8 دیگر آمارهایی بود که استقلال قبل از ورود شفر در لیگ برتر ثبت کرده بود.

به عبارت دیگر استقلال قبل از شفر، میانگین 25 درصد برد، 25 درصد مساوی، 50 درصد باخت و میانگین یک امتیاز از هر بازی را ثبت کرده بود اما امروز و پس از 13 بازی در لیگ برتر با سرمربی آلمانی، تمام این آمارها بهتر شده و در واقع استقلال با شفر به طرز چشمگیری از هر نظر پیشرفت کرده است.

استقلال با شفر در 13 بازی، 6 برد، 6 مساوی و یک باخت کسب کرده است. تعداد گل‎های زده و خورده این تیم با شفر به ترتیب 19 و 2 است و امتیازات این تیم در زمان سرمربی آلمانی به 24 امتیاز از 13 بازی رسیده است. به عبارت دیگر استقلال با شفر در بازی‌های خود آمار 46 درصد برد، 46 درصد مساوی و 8 درصد باخت را ثبت کرده است.

همانطور که مشخص است استقلال با شفر علاوه بر اینکه زیباتر و چشمنوازتر از دوره منصوریان بازی می‌کند، حتی از لحاظ آماری هم در تک تک آیتم‌ها پیشرفت کرده و آمار قابل قبولی برجای گذاشته است.

شفر اگر با استقلال بتواند قهرمان جام حذفی شود و همچنین در لیگ برتر هم سهمیه بگیرد، محبوبیت خاصی بین هواداران پیدا کرده و جای پای خود را در استقلال محکم می‌کند.

شرط قرارداد شفر برای ماندن در فصل آینده قهرمانی در جام حذفی است. از این بابت قهرمانی جام حذفی برای سرمربی آلمانی حیاتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز